לם אחרי ההפסד לחיפה: "הייתה חסרה הרגל המסיימת"

אכזבה במכבי נתניה אחרי ההפסד 2:0 למכבי חיפה. בני לם: "נתניה משחקת כדורגל שמח... הגענו למצבים, אך הייתה חסרה הרגל המסיימת". 

0
169
דני עמוס, שוער מכבי נתניה
דני עמוס - שוער מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

אכזבה במכבי נתניה אחרי ההפסד 2:0 למכבי חיפה. בני לם: "נתניה משחקת כדורגל שמח… הגענו למצבים, אך הייתה חסרה הרגל המסיימת". 

אלפי אוהדי מכבי נתניה שהגיעו עד חיפה, לא הסתירו אכזבתם. מכבי נתניה עלתה למגרש עם המון אנרגיה, אך שער לטובת חיפה קצת אחרי הדקה הרביעית, הפריע לאנרגיה.

הצהובים קיוו להוציא לפחות נקודה במשחק מול האלופה באצטדיון סמי עופר. מאמן נתניה בני לם נאלץ לבצע שינויים במערך בשל גל פציעות. בדקה הרביעית למשחק היה זה דולב חזיזה שכבש לטובת חיפה.

נאמן לקו המנחה של כדורגל שמח והתקפי, עלה בני לם עם שינויים בהרכב ההגנה, זאת בשל היעדרותם של רז שלמה המורחק ואלמוג כהן המחלים מפציעתו. כל ארבעת המחליפים במשחק מול תל אביב, עלו הפעם בהרכב הראשון.

אלא, שתוכניות לחוד ומציאות לחוד. למרות מספר הזדמנויות התקפיות, החלוצים של נתניה התקשו למצוא את המסגרת. גם לא במספר מתפרצות שהביכו את הגנת חיפה. מנגד, למרות שהוציא מהרשת שני כדורים, דני עמוס השוער שיחק מצוין.

"אמרתי את זה אחרי הניצחון במחזור הקודם ואני אומר את זה גם עכשיו אחרי שהפסדנו", אמר בני לם. "מכבי נתניה זה מועדון של כדורגל שמח. כדורגל התקפי. אם אני אבוא במערך מתגונן, עם כל 11 השחקנים מאחורי הכדור, אז אני בטוח אפסיד. אני רוצה לשחק כדורגל שהקהל של נתניה ייהנה ממנו. הגענו למצבים והייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. אני חושב שכדורגל התקפי זה מה שהקהל אוהב. נמשיך בכדורגל השמח עד סוף השנה".

במכבי נתניה כבר החלו בהיערכות לקראת המשחק הקרוב. נתניה תפגוש את הפועל באר שבע. עבור נתניה הממוקמת במקום התשיעי בטבלה, מדובר במשחק קשה במיוחד. הפועל באר שבע ממוקמת ראשונה בטבלה והיא בכושר שיא.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן