ללא המעטפות הכפולות: ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר ממשיכה

בקרב צמוד, בטרם נספרו כ-8000 המעטפות הכפולות של החיילים ובתי האבות,  ניצחה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, את המועמד הבולט מולה אבי סלמה. כמה קיבלה כל סיעה? 

0
674
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג - איכר. צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר. צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה

בקרב צמוד, בטרם נספרו כ-8000 המעטפות הכפולות של החיילים ובתי האבות,  ניצחה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, את המועמד הבולט מולה אבי סלמה. כמה קיבלה כל סיעה?

בעיר נתניה בלט אחוז ההצבעה הנמוך. בסך הכל הצביעו 38.8% מבעלי זכות הבחירה. מה שמראש העניק יתרון לסיעות ולמפלגות עם בסיס תומכים קבוע ויציב.

על-פי נתוני ההצבעה וספירת הקולות, ללא המעטפות הכפולות המכילות כ-8000 קולות חיילים ובתי אבות. ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, ממשיכה לקדנציה שישית. פיירברג-איכר זכתה ב- 43.4% מקולות המצביעים המהווים 32,984 תושבים. אבי סלמה זכה ב-40.1% מקולות המצביעים המהווים 30,476 תושבים. גם במטה פיירברג וגם במטה סלמה כוססים אצבעות במתח, שכן אחוז ההצבעה במעטפות הכפולות הוא ענק.

יתר המתמודדוים לראשות העיר: טלי מולנר זכתה ב-11.5% מקולות המצביעים, אהרון אורגד 2.8% מהקולות ואילו אפרים בולמש  2.1% מהקולות.

הקרב על מועצת העיר נתניה

נכון לעכשיו, בטרם נספרו המעטפות הקולות, סיעת נתניה אחת בראשות מרים פיירברג-איכר, היא הסיעה הגדולה בנתניה, עם 17% מהקולות. סיעת דרך חדשה בראשות אבי סלמה עם 16.5% מהקולות.

סיעת ש"ס שומרת על כוחה עם 13.2% מהקולות, המהווים בהערכה ראשונית כארבעה מנדטים. שאר הסיעות המתמודדות זכו בערכים חד ספרתיים, המהווים בין מנדט אחד ועד שלושה מנדטים – תלוי במעטפות הכפולות.

סיעת פעימה חדשה בראשות טלי מולנר – 8.4% מהקולות המהווים, נכון לשלב זה, בין שניים לשלושה מנדטים. המחנה הממלכתי בראשות דודו סלמה זכה ב-6.6% מהקולות (2 מנדטים). נתניה ביתנו בראשות בוריס צירולוניק – 6.3% (2 מנדטים).

הליכוד בראשות מוטי רצאבי – 5.1% מהקולות (2 מנדטים). יש עתיד ( 4.7% מהקולות) המהווים כמנדט אחד והם הכי קרובים למנדט שני (בהתאם לקולות המעטפות הכפולות).

סיעת לקידום חינוך בריאות ורווחה בראשות דב שטמר, אהבת ישראל בראשות יוסי ביטון, עוצמה יהודית בראשות דניאל בשארי, מחוץ לקופסא בראשות אמיה טגה וקשת הציונות הדתית בראשות עקיבא יצחקי בשלב זה עם מנדט אחד.

לא עברו את אחוז החסימה, ללא ספירת המעטפות הכפולות: מחוברים לנתניה בראשות אהרון אורגד עם 2.3%. סיעת ערכים בראשות אליאב וגיף ודניאל מהרט 1.8% וסיעת נתניה חופשית וליברלית 1.7%.

  •  תוצאות אלה הינן תוצאות ביניים והן עשויות להשתנות עם ספירת המעטפות הכפולות הכוללות את קולות החיילים, בתי אבות סיעודיים ועוד.