ליידי קומפורט מציגה: אהבה

0
286

אין זה סוד, שנעליים הם "החברים הכי טובים של האישה" –  כך גם קובע סקר שנעשה ממנו עולה, שנשים רבות מעדיפות נעליים חדשות על פני סקס…

לקראת ט"ו באב מציגה רשת ליידי קומפורט – סניף קניון עיר ימים נתניה – דגמים המתאימים ליום האהבה, במגוון סגנונות, מנעלי טבע לכה ועד לנעל עקב אדומה משולבת בלכה ועור הפוך – מה שמוביל בהכרח לאמירה אופנתית. מרבית הדגמים מתכתבים עם שמלה רומנטית .

 ברשת ממליצים על מספר סגנונות, המתאימים, בין השאר, גם לעונת המעבר. כך למשל, בהשפעת מראה היוניסקס הנקי והמינימליסטי, נעלי מוקסין מבית  CELLENI בצבע אדום.

 מרבית דגמי ליידי קומפורט עשויים בטכנולוגיה מתקדמת כך שלכל דגם מותאם סוליה גמישה ובולמת זעזועים בעלת מדרך אנטומי מוקפד . שימוש בעורות נאפה איכותיים ונעימים למגע, במגוון גדול של עיצובים וצבעים בהתאם לטרנדים העדכניים המשלבים נוחות מבלי להתפשר על האופנתיות. במרבית הדגמים קיימים רפידות ובטנת עור מקופדות ואנטומיות. סוליות גמישות ועמידות.

 המחירים: החל מ-159 שקלים ועד 280 שקלים. אולי קצת יותר יקר מזר פרחים, אבל בהחלט הרבה יותר שימושי. אז גברים (לפחות אלה שאינם מאמינים בתירוצים ואמונות תפלות) רוצו לקנות, או לחילופין קחו את האישה לשופינג. מותר פעם בשנה להשקיע…