כתב אישום הוגש נגד תושב נתניה בגין רצח תושב חולון

לאחר פענוח רצח סרגיי סוגומונוב, תושב חולון, הוגש כתב אישום נגד תושב נתניה שנעצר בחשד למעורבות ברצח; עם מציאת גופתו וזיהויה פתחה המשטרה בחקירה מואצת שהביאה למעצרו של החשוד במעשה

0
356
צילום fotolia

שוטרי היחידה המרכזית במחוז המרכז פענחו את תיק הרצח של סרגיי סוגומונוב באזור השרון. השבוע בהתאם לממצאי החקירה, הגישו כתב אישום נגד תושב נתניה החשוד ברצח.

בחודש יולי האחרון אותר אדם ללא רוח חיים באזור השרון. על גופו היו סימני ירי. היחידה המרכזית של משטרת ישראל, במחוז מרכז, פתחה בחקירה מואצת. בתום הליך זיהוי התברר, כי המנוח הוא תושב חולון כבן 55 שנעדר מביתו מספר ימים.

חוקרי הימ"ר ניהלו חקירה מורכבת, במסגרתה הפעילו את מיטב האמצעים הטכנולוגים. לרבות ניתוח ממצאים פורנזיים ואמצעי תיעוד בזירה וסביבותיה. כל זאת לצד ניהול מהלכי חקירה נוספים, שהביאו לזיהוי תנועת רכבו של המנוח סמוך לשעה 23:00 באזור יקום , קרי – שעת היעלמותו המשוערת.

כאמור, השוטרים ניתחו את תנועת כלי הרכב של המנוח בהתאמה למועד הרצח. הם החלו בבניית ציר תנועה שחיבר בין הקורבן לחשוד. החל מהמפגש בין השניים בתחנת דלק, בהמשך תנועה לכיוון שטח פתוח סמוך ליקום וכעבור מספר דקות יציאה של החשוד מהשטח – שנהג לבד ברכב של המנוח בתנועה לכיוון נתניה.

בהמשך החקירה, הצליחו החוקרים לאתר את כלי הרכב ששימש את החשוד בהימלטות מהזירה. הרכב חנה באחד הרחובות בנתניה, משם המשיך החשוד אל ביתו בעיר, באמצעות מונית שהזמין ממקום החניה ועד כתובת מגוריו.

מהמשטרה מסרו, כי עם התפתחות החקירה הסמויה ובהתאם לממצאיה, עברו השוטרים לשלב החקירה הגלוי, במסגרתה עצרו את החשוד בביתו. עם מעצרו ערכו השוטרים חיפוש בביתו. במהלך החיפוש מצאו ממצאים שונים.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד מעת לעת. ביום שני, עפ"י הממצאים, הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד החשוד ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

עוד מסרו במשטרה, כי מדובר בחקירה נחושה כנגד מחוללי פשיעה, בהתאם למדיניות האכיפה המחוזית. זאת תוך שימוש בכלל האמצעים הנדרשים עד לפענוח הרצח לשם מיצוי מלוא חומרת הדין עם החשוד, למען שלום הציבור וביטחונו.