קדימה צורן: הוטמע כפתור הפרפר לדיווח על אלימות במשפחה

כפתור הפרפר, המכיל אייקון של פרפר בצבע כחול, מאפשר באמצעות אתר מועצת קדימה - צורן גישה לסיוע בלי להותיר עקבות בהיסטוריית הגלישה. 

0
602
בתמונה: כפתור הפרפר לדיווח ולטיפול מיידי ודיסקרטי במקרים של אלימות במשפחה. שימו לב לחץ המצביע היכן ממוקם כפתור הפרפר
כפתור הפרפר לדיווח וקבלת סיוע במקרה של אלימות במשפחה. אתר מועצת קדימה - צורן

כפתור פרפר, המכיל אייקון של פרפר בצבע כחול, מאפשר גישה לסיוע בלי להותיר עקבות בהיסטוריית הגלישה. 

מועצה מקומית קדימה-צורן הטמיעה באתר האינטרנט שלה כפתור חדש בשם "כפתור הפרפר". הכפתור מאפשר דיווח וגישה למידע וסיוע בנוגע לאלימות במשפחה. זאת, מבלי שניתן יהיה לאתר זאת במעקב אחר היסטוריית הגלישה. הפניות דרך הכפתור מגיעות לעמותת "ל.א. לאלימות", הפועלת מעל 40 שנה ונציגיה זמינים למענה 24/7.

מטרת "כפתור הפרפר" שצבעו כחול היא לעודד נפגעי ונפגעות אלימות במשפחה לבקש עזרה. בנוסף, לעודד גם את מי שרואה בעצמו כצד האלים לפנות ולקבל ייעוץ דיסקרטי. ייעוץ ללא שיפוטיות או האשמה.

הכפתור, פרי פיתוח של חברת סטארט אפ חברתי בשם "קאבו – מתחברים לעולם בטוח", זכה השנה בהאקתון שנתי לפיתוח מיזמים בנושא אלימות במשפחה. האקתון אותו עורך מדי שנה פורום מיכל סלה ז"ל, שנרצחה על ידי בן זוגה.

קרן גרין, ראש המועצה המקומית קדימה-צורן, ציינה כי "קדימה צורן מצטרפת לשורה של ארגונים, חברות ורשויות המנגישות את הדיווח בנושאי אלימות המשפחה. יכולת הדיווח האנונימית מאפשרת למתלוננים לדווח מבלי שהצד השני יגלה בשלב הראשוני והקריטי. כולי תקווה שתושבות ותושבי המועצה לא יזדקקו לשירות הזה. אני קוראת לשאר ראשי הרשויות בשרון ובמדינה להטמיע גם הם את הכפתור באתר הרשות שלהם".

את כפתור הפרפר תוכלו למצוא ככפתור "צף" בצד ימין, המופיע בעמוד הבית של המועצה המקומית.