"כוכב עולה" – תחרות כישרונות צעירים בנתניה

92 ילדים מרחבי הארץ לקחו חלק בתחרות "כוכב עולה" שהתקיימה זו הפעם הראשונה בנתניה; צוות שופטים מקצועי ליווה את התחרות שהופקה על ידי עמותת היכל התרבות בשיתוף אגף הקליטה

0
273
מתוך תחרות "כוכב עולה" צילום שלמה אבני

בשבוע האחרון התקיימה בנתניה תחרות כשרונות צעירים. לתחרות הגיעו 92 ילדים מכל הארץ. המשתתפים חולקו לשישה מקצעים ושרו בסגנונות שונים. בין הסגנונות פופ עכשווי, ג'אז וכן ממיטב המוסיקה הישראלית והלועזית.

צוות שופטים מקצועי ועתיר ניסיון ליווה את התחרות. בין השופטים עדי ארד- זמרת, יוצרת ומוסיקאית. אדר היא גם חזנית אורתודוכסית פורצת דרך בארץ ובעולם, שחקנית תיאטרון "הבימה". כמו כן מנטורית להכוונה וגילוי כישרונות צעירים וכותבת טורי דיעה ב YNET. ויטה גורביץ'- מורה לפיתוח קול ומנצחת מקהלת "ניצן" – המקהלה הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני נתניה. גורביץ משמשת גם ראש המחלקה הווקאלית בקונסרבטוריון, בוגרת האקדמיה למוזיקה בירושלים בשירה ובניצוח. יאיר משה טוטאי- מנצח המקהלה הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני רמת גן. משה טוטאי פסנתרן ומורה למוזיקה בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל, זמר ויוצר, בוגר האקדמיה למוזיקה בירושלים. רינה שטדלר בוגרת האקדמיה למוסיקהץ משמשת מנצחת על מקהלת "עמך" נתניה ותראפיסטית במוסיקה. בנוסף שפט אביעד – אביעדוס, זמר ,שחקן ויוצר אלקטרוני . אביעד עומד מאחורי הפקה של שירים לבני נוער הביא את הפן העכשווי בתחרות השירה.

מנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים, מסר, כי ראש העירייה, מרים פיירברג איכר, הנחתה את העוסקים במלאכה לקדם את העשייה התרבותית בעיר גם ברמה הארצית. לדבריו נתניה מחפשת את הכישרונות הצעירים הבאים מעולם השירה, גם בהפקות ייעודיות לגילוי כישרונות צעירים.
סגני ראש העיר שירי חגואל , ליאורה לוי, המשנה לראש העיר אהרון אורגד וחבר המועצה בוריס צרולניק נכחו בתחרות ובירכו את המתמודדים ואת הזוכים.

רשימת הזוכים:

מקצה ראשון גילאי 7-9
מקום ראשון-אלכסנדר לבובסקי
מקום שני- טריו רומי שולמן/קארינה קומיש/ומיה רומנוב
מקום שלישי-אוליאנה בל

מקצה שני גילאי 10-12
מקום ראשון-אריאל דובצ'יק
מקום שני-דן קוצ'ין
מקום שלישי-שיר דהן

מקצה שלישי גילאי 10-12
מקום ראשון-אמילי גלוזמן
מקום שני-איתן יעקובלב
מקום שלישי-מעיין דרל

מקצה רביעי גילאי 13-15
מקום ראשון-קרולינה פסנקו
מקום שני-אליה קוצ'ין
מקום שלישי-אנסטסיה מגולה

מקצה חמישי גילאי 13-15
מקום ראשון-ליאל מינדין
מקום שני-דינה אלחסוב
מקום שלישי-מישל ויצמן

מקצה שישי
מקום ראשון-ליה ליכטסינדר
מקום שני- שי לייטר
מקום שלישי-דיאנה סורקין

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן