כדורגל חופים: מכבי "יוסי דורון" נתניה נערכת למשחק הנעילה

0
84
חניכיו של בני לם, קבוצת כדורגל החופים של נתניה, נערכים לקראת יום שישי – בו יתמודדו במשחק האחרון הסוגר את שלב הבתים ואת הליגה הסדירה נגד פתח תקווה. מצבה של נתניה מצוין והיא המועמדת הטבעית לזכות בראשות בית א'. מצב של נתניה כל-כך טוב, עד שמניתוח האפשרויות שביצעו כתבי ספורט נתניה און ליין – נתניה און ליין, עולה כי גם אם קבוצתו של לם, בתרחיש הגרוע ביותר, תפסיד – רק הפסד עם הפרש של ארבעה שערים יגרום לקבוצה לאבד את ראשות הבית ולהסתפק במקום השני בבית א'.
השנה, כך על-פי כללי הליגה, שתי הקבוצות בכל אחד משני הבתים שיסיימו במקומות החמישי והשישי, תשחקנה בהצלבה – כאשר המפסידות במשחקי ההצלבה יתמודדו במשחק נוסף על כרטיס הישארות בליגת החופים.
בנתניה, שבפועל הבטיחה לעצמה את המקום בפלייאוף העליון, מתייחסים למשחק כהזדמנות לניסוי כלים – לאור השבתתו של ערן לוי. על-פי הערכות, צפויה נתניה לקראת משחקי הפלייאוף לקלוט שחקן זר, ככל הנראה כדורגלן חופים מאחת הנבחרות הלאומיות המובילות באירופה. בשנה שעברה היו אלה שני שחקנים מנבחרת ספרד. משחקה של נתניה, שכאמור הוא המשחק האחרון במחזור, יחל בשעה 17:10 ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. למשחק צפויים להגיע מאות מאוהדי נתניה, שינצלו את הקיץ להתרעננות בים בחוף פולג ובהמשך בצפייה במשחק באצטדיון חוף פולג.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן