חה"כ יוסי טייב: השירות בביה"ח לניאדו נתניה ברמה הכי גבוהה

"מקבלים פה שירות רפואי ברמה הכי גבוהה" - כך סיכם חה"כ יוסי טייב את ביקורו בבית חולים לניאדו; חה"כ, המשמש נציג הציבור הצרפתי בתנועת ש"ס, הבטיח לעמוד לצד בית החולים בכל מה שנדרש.

0
415
חבר הכנסת יוסי טייב בביקור - בית חולים לניאדו בנתניה
מתחייב לסייע בכנסת ומול הממשלה. חה"כ יוסי טייב (ש"ס)

"מקבלים פה שירות רפואי ברמה הכי גבוהה" – כך סיכם חה"כ יוסי טייב את ביקורו בבית חולים לניאדו; חה"כ, המשמש נציג הציבור הצרפתי בתנועת ש"ס, הבטיח לעמוד לימין בית החולים בכל מה שנדרש.

ח"כ יוסי טייב, נציג הציבור הצרפתי בתנועת ש"ס, הגיע לסיור בבית חולים לניאדו בנתניה.

ח"כ טייב התקבל על-ידי הנהלת לניאדו בראשות המנכ"ל, נדב חן. הח"כ סייר בחדר הבקרה של מחלקת קורונה, התעדכן במצב החולים במחלקה כיום. כמו כן, קיבל סקירה מקיפה על כלל הפעילות שבוצעה בלניאדו החל מחודש מרץ בו פרצה המגיפה בישראל.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי חבר הכנסת הביע עניין רב בקליטת כוח אדם מקרב עולי צרפת לסגל הרפואי והסיעודי בלניאדו – כמי שעסק רבות בנושא ההכרה בתארי רפואה וסיעוד שקיבלו העולים מצרפת בחו"ל.

מנכ"ל לניאדו, נדב חן, ציין במהלך הביקור, כי "אנו מעסיקים בלניאדו עובדים רבים יוצאי צרפת ומדינות נוספות באירופה וכן עולים מארה"ב. אנו רואים בהם עובדים מעולים, בעלי ידע וניסיון היכולים לתרום תרומה משמעותית".

על רקע האתגרים הרבים איתם מתמודד בית חולים לניאדו – בין השאר – תיקצוב חסר מצד המדינה, אמר הח"כ: "עושים פה עבודה מקצועית מסורה, ברוחו של מייסד לניאדו האדמו"ר מצאנז זצוק"ל".

"אין ספק, כי ציבור גדול של עולים מצרפת שמתגוררים בנתניה ואזור השרון, מקבלים פה שירות רפואי ברמה הגבוהה ביותר… אני מתחייב לעמוד לימין בית החולים בכל מה שנדרש".

כתבות נוספות על בית חולים לניאדו:

משרד הבריאות: הציון הכללי הגבוה ביותר לחדרי המיון לניאדו

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן