טרגדיה בתאילנד: ישראלי נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד

גיורא בלטר בנם של מרים ואברהם בני נתניה נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד בבוקר יום שני; גיורא שנהרג יומיים לפני יום הולדתו הותיר אחריו אישה ושני ילדים

0
481
גיורא בלטר ז"ל צילום מתוך דף הפייסבוק של גיורא בלטר ז"ל

גיורא בלטר בנם של מרים ואברהם בני נתניה נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד בבוקר יום שני; גיורא שנהרג יומיים לפני יום הולדתו הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

בתאונת דרכים שאירעה ביום שני בבוקר בתאילנד נהרג גיורא בלטר בן 51 מכפר סבא. בלטר שהה עם משפחתו בתאילנד. התאונה אירעה בעת שבלטר רכב על אופנוע. הוא נפצע באורח אנוש ולמרבה הצער רופאים בבית החולים אליו פונה, קבעו את מותו.

בלטר נהרג יומיים לפני יום הולדתו ה-52. אמו מרים כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "קרה לנו אסון כבד מאד. בני בכורי האהוב גיורא נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד, יומיים לפני יום הולדתו ה-52".

חברת מועצת העיר נתניה, ציפי קפל, הספידה את גיורא וסיפרה שהיתה מורה שלו בעבר. "אני בוכה עליך גיורא, ילד גביע הזהב שלי, בוכה על מותך, על לכתך מעולם בו היית אור גדול למשפחתך ולמטופליך".

"זוכרת את רגע ההיכרות: אני מורה צעירה מקבלת לכיתה א' תלמידים והורים. מכנסת אותם לשיעור ראשון. תולה פלקט מצוייר עם השיר המיתולוגי "חמש שנים על מיכאל עברו בריקודים.." ומתחילים לדבר. ופתאום הילד הקטן הזה משמיע כל ומתחיל לדבר ולדבר ולפרשן ולהסביר ועיני מאירות. ואני נפעמת ונכנסת לחדר המורים ואומרת: 'איזה ילד יש לי בכיתה ואיזה הורים".

קפל סיפרה בהספדה, שגיורא הכין במיוחד בשבילה גביע הזה שהכין במו ידיו מניירות שעטפו ואמר: "הכנתי את זה בשבילך".
יהי זכרו ברוך