שבעה מתוך 10 חופי נתניה נפתחו לרחצה

0
577
חופי נתניה - חוף קונטיקי
חוף קונטיקי - חוף לספורט ימי

עיריית נתניה פתחה את עונת הרחצה לשנת 2020, בצל מגיפת הקורונה ובהתאם לאישור משרד הבריאות והתו הסגול ומשרד הפנים, פותחת עיריית נתניה ביום רביעי השבוע בהדרגה את עונת הרחצה בתשעה מתוך עשרה החופים המוכרזים בעיר – עם השקעה נרחבת בשדרוג חופי הרחצה והמתקנים לטובת הציבור. שבעה חופים בנתניה נפתחו ביום רביעי (20.05), שניים נוספים בהמשך – כאשר חוף אחד נוסף בכפוף לאישור שצפוי להתקבל בהמשך. 

השנה, הושקעו כ-2 מיליון ש"ח, בשדרוג וחידוש מתקני החופים, לרבות שדרוג המלתחות, סככות צל, הסדרת חנייה ועוד. כמו כן, בוצעו הדרכות והכשרות ייעודיות לצוות המצילים  והוסדר מערך האכיפה לרווחת הציבור.

 כאמור, בהתאם להנחיות "התו הסגול" הציבור מתבקש להישמע להוראות: יש לעטות מסכה בכפוף להנחיות, יש לשמור על מרחק 2 מטרים אחד מהשני, יש לשמור על היגיינה וכן ניתן לרחוץ במקלחות חוץ בלבד.

 בחופים יסיירו פקחים עירוניים הפועלים לשמירה על הסדר, הבטיחות ואכיפת חוקי העזר.  הרחצה מותרת בחופים המוכרזים בלבד ובשעות פעילות המצילים.

הציבור מתבקש להישמע להוראות: חל איסור להתרחץ בהיעדר שירותי הצלה, חל איסור על שימוש באלכוהול בשטח החופים ועל הכנסת בקבוקים וכוסות מזכוכית.  כמו כן חל איסור על הכנסה ושימוש בנרגילות, מערכות שמע ורמקולים, הבערת אש ומנגלים, חל איסור על הכנסת סוסים וכלי רכב לשטח החופים. כניסת כלב מותרת רק כשהוא קשור ועל פיו מחסום. חל איסור להקמת אוהלים ללינה ושהיית לילה בחופים. התושבים מתבקשים להימנע משימוש בכלים חד-פעמיים.

בחופי הרחצה תינתן אפשרות למחיר מוזל עבור כסאות ומיטות שיזוף לתושבי נתניה בהצגת תעודה מזהה.

 כזכור, שמונה חופי רחצה בנתניה נושאים את תו האיכות "הדגל הכחול" המעיד על עמידה בסטנדרטים בינלאומיים במס' פרמטרים, ביניהם: ניקיון, הצלה, איכות המים, שרותי חוף ועוד.

 תכנית "הדגל הכחול", Blue Flag,  הינה תכנית וולונטרית בינלאומית, הייחודית לסביבה החופית.

חופים מוכרזים ומרינות הזוכים להשתייך לתכנית, נהנים מסימן למצוינות סביבתית המוכר ברחבי העולם. "הדגל הכחול" ניתן לחופים ומרינות, אשר עומדים בקריטריונים סביבתיים בינלאומיים בנושאי חינוך ומידע, איכות מים, בטיחות ושירותים וניהול סביבתי. הת=כנית מופעלת ע"י ארגון FEE – ארגון גג בינלאומי לחינוך סביבתי של עמותות ומלכ"רים מרחבי העולם. עמותת EcoOcean הינה המייצגת הבלעדית של ארגון FEE בישראל.

 

אודות  חופי נתניה:

 בעשרת חופי נתניה ממוקמים  10 מגדלי הצלה מתוכם 2 חופים לספורט ימי.

כמו כן, בחוף סירונית, חוף הרצל וחוף פולג, מונגשים לציבור עם מוגבלויות. בחופים בסירונית והרצל הנגישות היא עד קו המים כולל אפשרות לכניסה למים עם עגלה מיוחדת מותאמת לנכים.

 

 

שם החוף

תאריך פתיחה

הערות

1.

חוף בלו ביי

 

20.5.20

 

2.

חוף צאנז

1.6.20

 

3.

חוף העונות

20.5.20

 

4.

חוף אמפי

20.5.20

 

5.

חוף הרצל

1.7.20

הסוכה הוחלפה בסוכה חדשה ועדיין בעבודה.

6.

חוף סירונית א'

20.5.20

7.

חוף סירונית ב'

20.5.20

8.

חוף לגון

20.5.20

 

9.

חוף פולג צפון

20.5.20

    

10.

חוף פולג דרום

 

 

ייפתח בהמשך בכפוף להשלמת ההכרזה ואישור משרד הבריאות.

 

שעות רחצה:  מתחילת עונת הרחצה ועד להפעלת שעון חורף, משעה 08:30 ועד חצי שעה לפני שקיעה. החל  מה-1 ביוני יפתחו שתי תחנות בוקר במרכז העיר (סירונית א' ו-ב') החל משעה 6.30 בבוקר למשכימי קום.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

עלייה בעשרות אחוזים בפניות למוקד מד”א בעקבות גל החום

פרויקט פינוי בינוי שני במרכז העיר נתניה יצא לדרך

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן