חברת אביב ומליסרון רכשו 4.7 דונם במתחם שירת הים בסכום של 171 מלש"ח

על הקרקע שהוצעה למכירה במכרז של רשות מקרקעי ישראל, ייבנו בנתניה שני מגדלי מגורים בקו ראשון לים; על-פי הערכות היתרי הבנייה בתוך כשנה וחצי.

0
540
פועלי בניין, דירות למכירה בנתניה
צילום fotolia

חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה במקרקעין. הקרקע, בשטח של 4.7 דונם, היא במסגרת פרויקט "שירת הים" בנתניה. המחיר שהחברות ישלמו הוא 145 מיליון ש"ח. בנוסף, הוצאות פיתוח בסך של כ- 26 מליון ש"ח.

החברה צפויה להקים על הקרקע שני מגדלי מגורים הכוללים 16-17 קומות (מעל קומת הכניסה). המגדלים יכללו 126 יחידות דיור בשטח עילי של כ-20,755 מ"ר. הקרקע, בקו ראשון לחוף הים, בחזית הים הדרומית בנתניה. החברה צופה, כי היתר הבנייה יתקבל תוך כשנה וחצי.

המגרש בו זכתה החברה נהנה מנוף וגישה נוחה לחוף הים בפולג. בנוסף, הוא בסמיכות לשמורת האירוסים ולשכונת עיר ימים.

כחלק מאישור התוכנית של מתחם "שירת הים", ייבנה חוף רחצה מוכרז ורחב. כמו כן, דרך נופית עם טיילת לאורכה. בהיבט התכנון הנופי ייסללו שבילים להולכי רגל מהעיר לים.

דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום, אישרה את הפרטים למערכת נתניה און ליין – ksn. "אביב ייזום מנצלת את ההזדמנויות בשוק. החברה ממשיכה לרכוש קרקעות במקומות האטרקטיביים ביותר בישראל. עם פתיחת מכרז "שירת הים" בנתניה, סימנו את הפרויקט כיעד אקסקלוסיבי. זאת, בין השאר, בשל מיקומו הייחודי בקו ראשון לחוף הים. הזכייה במכרז הינה חלק ממימוש האסטרטגיה של החברה. אסטרטגיה המתמקדת ברכישת קרקעות במיקומים הנהנים מביקושים גבוהים. זאת לצד קידום פרויקטים של התחדשות עירונית".