התחזה לרופא והצית משרד בסניף קופת חולים בנתניה

המשטרה עצרה ביום שישי תושב נתניה בחשד שהתחזה לרופא והצית משרד בקופת חולים בעיר; יום קודם לכן נעצר רופא מיילד שעסק ברפואת נשים ללא רישיון

0
221
הקליניקה של רופא הנשים שעסק ברפואה למרות שרישיונו הותלה. צילום דוברות המשטרה

ביום שישי האחרון קיבלו שוטרי משטרת נתניה דיווח על חשוד שהציד משרד באחד מסניפי קופת חולים בעיר. עם קבלת הדיווח יצאו השוטרים למקום.

מבדיקה ראשונית של פרטי המקרה עלה, כי החשוד, תושב העיר בן 33 נכנס לבניין הקופה כאשר הוא התחזה לרופא ואף עטה חלוק תואם. בהמשך הצית את אחד המשרדים בקומה שהיה ריק באותה העת.

עובדי המקום השתלטו על השריפה ועיכבו את החשוד עד להגעת השוטרים. החשוד שנעצר במקום.

מהמשטרה מסרו, כי לא היו נפגעים בשריפה, אולם למקום נגרם נזק.

יום קודם לכן עצרו ההשוטרים רופא מיילד תושב השרון. על פי החשד עסק ברפואת נשים על אף שרשיונו הותלה ומרפאתו נסגרה בצו מנהלי. עוד מסרו במשטרה, כי לאחרונה אישה אושפזה בביה"ח לאחר סיבוכי לידה במרפאתו.

עם קבלת הדיווח אודות האישה שאושפזה, פתחו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז בחקירה מואצת. הדיווח הגיע ממרכז רפואי בשרון, בו נמסר על אישה המאושפת עקב סיבוכי לידה. זאת לאחר שהחלה "לידה ביתית" בליווי רופא נשים שרשינו הותלה ומרפאתו נסגרה בצו מנהלי.

מהמשטרה מסרו, כי חוקרי היחידה אספו ממצאים ועדויות, מהם עלה החשד כי מדובר ברופא מיילד אשר רשיונו הותלה על ידי משרד הבריאות והקליניקה בה טיפל נסגרה בצו מינהלי. עוד על פי החשד למרות זאת המשיך לעסוק במקצועו .

החשוד תושב חבצלת השרון בשנות הששים לחייו. במהלך מעצרו ביצעו השוטרים חיפוש ותפסו ראיות מהקליניקה. החקירה נמשכת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן