היכל התרבות העירוני נתניה מציג את עונת 2022-2023

היכל התרבות העירוני נתניה פותח עונה נוספת עם שפע אירועי תרבות, סדרות תיאטרון, מוזיקה ועוד. "מוסיפים חוויות לחיים, זה לא עוד סלוגן", קובעים בהיכל. 

0
422
בתמונה: כוכבי הקומדיה
הקומדיה "ברוכים הבאים לגיהנום. צילום: גבריאל בהרליה

היכל התרבות העירוני נתניה פותח עונה נוספת עם שפע אירועי תרבות, סדרות תיאטרון, מוזיקה ועוד. "מוסיפים חוויות לחיים, זה לא עוד סלוגן", קובעים בהיכל. 

היכל התרבות העירוני נתניה חושף את העונה החדשה לשנת 2022-23. תחת הסלוגן "מוסיפים חוויות לחיים" מציג ההיכל עשרות הצגות, מופעים ואירועים. ההיכל עצמו עבר שיפוץ ולאחר תקופה ארוכה נפתחה הקפיטריה אשר משלימה את האווירה. 

ההצגות הטובות ביותר – קונצרטים וערבי זמר מרתקים אותה תוביל ענת שרוף

בחודש נובמבר יחלו סדרות התאטרון, הזמר והמוסיקה. הקומדיה "ברוכים הבאים לגיהינום" בכיכובו של אבי קושניר, היא רק דוגמא.  "הדירה של רוזה" עם רבקה מיכאלי, "ינטל" של בשביס-זינגר, "פיקוח נפש" מבית הקאמרי ועוד.

השנה יתקיימו ערבי זמר ישראלי אותם יובילו ענת שרוף עם משה להב והטיש הגדול. במקביל, יתקיימו מפגשי זמר של "קשרי תרבות" ועוד.

גם השנה הצפי הוא להצלחה במכירת המקומות לסדרת "ערים מרתקות". השנה יככבו טורונטו ומונטריאול, ביטלמניה מליברפול ועוד.

במסגרת ההופעות צפויות להופיע גליקריה ונסרין קדרין. זאת במסגרת קונצרט אותו תוביל תזמורת "מזרח ומערב".

השנה מציעים בנוסף בהיכל התרבות "מינוי פתוח", בו בעל הכרטיס יכול לבחור מכל עולמות התרבות, מבלי להתחייב לסדרה.

כחלק מעונת 2022 – 2023 יקיים היכל התרבות שבתסיפור, במקביל למפגשי "שבתרבות".

למערכת נתניה און ליין מסר בני אפרים, מנכ"ל היכל התרבות, כי "השנה אנו מציינים 34 שנים להיכל. לצד העונה הנפלאה שתיפתח ממש בימים אלה, אנו ממשיכים לטפח את כל מוסדות התרבות בעיר. כמובן, את גופי הביצוע שלנו. בהם, מרכז כלי ההקשה "טרמולו" ואנסמבל "טרמולו", הקונסרבטוריון העירוני והגלריה על הצוק. אנו גאים בתיאטרון העירוני שמעלה שתי הפקות במקביל. במוזיאון נתניה אשר מעניק סיורים וסדנאות להכרת העיר נתניה ושמירת המורשת. כמובן, הרכב מקהלות הילדים "ניצן", ההרכב הקולי "בריזה" ומקהלת הנשים "צליל המעיין". בחנוכה נחגוג עם שבע להקות המחול "חבצלות" נתניה"

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן