החדשים – למען אוכלוסיות חלשות

0
395
אמיר סיני - החדשים. צילום קלואזר

איש הביטוח הנתנייתי, אמיר סיני, הודיע לאחרונה על התמודדותו למועצת העיר בראש רשימת "החדשים". סיני המשרת את הציבור כבר 20 שנים, סיפר, כי החליט להתמודד לא מהמקום של לבנות עוד בית גשמי, אלא לעזור לאחרים במה שהוא טוב. "אני באמת יודע להגיד שאני טוב בשרות לקוחות שממנו נהנים לקוחותיי כבר עשרים שנה כסוכן ביטוח בנתניה כי אני יודע להקשיב לנתח דברים ולהגיע לפתרונות יצירתיים" סיפר.

רשימת החדשים חרטה על דגלה סיוע לאוכלוסיות מוחלשות. סיני ביקש להדגיש, כי "זו רשימה שחרטה על דגלה לעזור לילד המוחלש, לאוכלוסיה המבוגרת, למשפחות חד הוריות ולציבור בעל מוגבלויות".

התפקידים הציבוריים אינם זרים לסיני אב ל-12 ילדים. בעבר שימש יו"ר דירקטוריון של מי נתניה ולדבריו אף סייע למשפחות רבות בעיר נתניה, שנקלעו לחובות גדולים ולניתוקי מים.

כמו מועמדים אחרים עסוק סיני בימים אלה בחוגי בית ובפגישות בשכונות העיר. את הפגישות שלו עם התושבים בחר סיני להתחיל בשכונת סלע, שם מכירים אותו התושבים בעקבות פעילויותיו. במהלך הפגישה העלו התושבים בעיות רבות הקשורות לשכונה. סיני מסר, כי כחבר מועצה יפעל להקים לשכה לפניות הציבור בשכונה, אשר תטפל בבעיות תושבי השכונה.

תחום נוסף שסיני מבטיח לסייע הוא מצוקתם של בעלי העסקים בפרט הקטנים בנתניה. לדבריו בעלי העסקים הסובלים מבעיות של הישרדות יום יומית קשה, נאלצים להתמודד עם בעיות נוספות כמו חניה: "כבעל עסק אעשה הכול כדי לאפשר לסוחרים להתקיים בכבוד, להקשיב ולפתור את בעיותיהם. לסיעת החדשים יש הצעות אופרטיביות מסודרות שיובאו לשולחן מועצת העיר ויעשו הכל כדי לשנות את המציאות הזאת" מסר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן