גלובלינקס וקבוצת בן דוד הרצל יבנו 3,000 יח“ד במסגרת התחדשות עירונית בנתניה

חברת הייזום והבנייה גלובלינקס, אשר בנתה עד היום מאות יחידות דיור באזורי הביקוש במרכז הארץ, חתמה על עסקת שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת בן דוד הרצל

0
934
פועלי בניין, דירות למכירה בנתניה
צילום fotolia

חברת הייזום והבנייה גלובלינקס, שבנתה עד היום מאות יחידות דיור באיזורי הביקוש במרכז הארץ, וקבוצת בן דוד יבנו 3000 יחידות דיור. זאת במסגרת התחדשות עירונית בנתניה. זאת בהיקף של 3.8 מיליארד שקלים.

גלובלינקס חתמה על עסקת שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת בן דוד הרצל, המובילה ביזמות ופיתוח מתחמי פינוי בינוי בנתניה. שיתוף הפעולה נעשה על רקע היערכותה היסודית של עיריית נתניה לחידוש פני העיר.

השותפות החדשה תקדם ייזום תכנון ובנייה של כ-3,000 יחידות דיור בפרויקטים של התחדשות עירונית. פרויקטים שכבר מצויים בשלבי תכנון שונים בעיר נתניה בהיקף חזוי של כ-3.8 מיליארד שקל. השותפות אף תקדם מתחמים נוספים בעיר הנמצאים בשלבים ייזום ראשוניים.

חברת גלובלינקס הוקמה ומנוהלת בידי אנשי הנדל“ן ערן אלטמן ומני בר. החברה נמצאת בשליטתו של איש העסקים אלכסנדר משקביץ‘, מבעלי ענקית המכרות ERG. מאז שנת 2010 החברה בנתה ומסרה מאות יחידות דיור במרכז הארץ. בין היתר, בערים קריית אונו, רעננה, הרצליה, רמת גן, ותל אביב.

קבוצת בן דוד הרצל, נוסדה ע"י הרצל בן-דוד ז"ל ב-1970. במהלך ארבעת העשורים האחרונים יזמה ובנתה פרויקטי נדל"ן בעיר נתניה בהיקף של מאות יחידות דיור. החברה עוסקת בהתחדשות עירונית מזה כ-12 שנים. היא מנוהלת על ידי האחים שומרי בן-דוד ומירב בן-דוד בלחסן. קבוצת בן דוד הייתה לחברה הראשונה שהצליחה לקדם תוכנית פינוי בינוי במסלול המזורז של הוותמ“ל, ברחוב שי עגנון בשכונת נורדאו בנתניה. התוכנית מתפרשת על שטח של כ-22 דונם בחלקה הדרומי של נתניה. במסגרתה מתוכננות כ-875 יח"ד חדשות ב-14 מבני מגורים בני 9 עד 24 קומות. זאת במקום שמונה מבני רכבת (טוריים) במצב ירוד ובהם 208 יחידות דיור. ב-2021 קיבלה אישור לתוכנית נוספת אותה יזמה בוותמ״ל לפינוי 165 דירות ובניית 514 יחידות דיור. בנוסף לחברה 15 פרויקטים של פינוי בינוי בעיר נתניה בשלבי קידום שונים.

שותפות שתאפשר ביצוע פרויקטים גדולים בעיר

ערן אלטמן ומני בר מנכ"לים משותפים גלובלינקס התייחסו לשותפות בין החברות. "השותפות עם קבוצת בן דוד, שלה ניסיון עשיר בייזום, בנייה וקידום תכניות פינוי-בינוי בעיר נתניה ובתחום ההתחדשות העירונית בכלל, תאפשר ביצועם פרויקטים גדולים בעיר הנמצאת כיום בתנופת פיתוח והתחדשות משמעותית. לחברה צבר יחידות דיור מרשים בפרויקטי פינוי-בינוי. יחד אנו מתכננים ליצור בעיר נתניה פרויקטים וחוויית מגורים שתתאים לתפישות החיים הצפויות בעשורים הקרובים. הכל לטובת הדיירים הוותיקים והחדשים".

לדברי אלטמן, הבחירה בעיר נתניה כעוגן מרכזי לצמיחה שלנו, מבוססת על העובדה שעיריית נתניה השכילה לייצר שקיפות ובהירות בתחום ההתחדשות העירונית. העירייה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם התושבים, היזמים וכל הגורמים המעורבים. זאת על מנת לקדם את העיר באופן הצופה פני עתיד. מה שמאפשר ליזמים לתכנן בראייה ארוכת טווח ולדעת כי הם פוסעים על קרקע בטוחה.

שומרי בן דוד הוסיף, כי "החיבור בין חברתנו, שפעילה שנים רבות בעיר נתניה וההיכרות שלנו עם האוכלוסייה וגורמי התכנון המקומיים יחד עם הנהלת גלובלינקס שבונה באזורי הביקוש במהלך העשור האחרון ולה יכולות פיננסיות ואסטרטגיות, הינו בעלת ערך מוסף משמעותי להתפתחות הקבוצה וליכולת שלנו לפתח פרויקטים רבים בנתניה במקביל לרווחת הדיירים. אין ספק שהשותפות הינה ההשלמה הטבעית שלנו, שתסייע לנו לשמור על האיכות והמובילות בטיפול בהתחדשות העיר“.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן