גביע הטוטו: מכבי נתניה הפסידה 2:0 להפועל תל-אביב

0
100

אחרי התיקו המאופס מול מכבי תל-אביב, קיוו במכבי נתניה לגרוף לפחות נקודה במשחק שהתקיים היום (ראשון) מול הפועל תל-אביב במסגרת ליגת הטוטו – אלא שרצונות לחוד ומציאות לחוד לאחר שבדקה ה-53 הורחק לארי קאיודה ונתניה נותרה בעשרה שחקנים בלבד.

 המשחק נפתח בבליץ תל-אביבי לאחר ששובל גוזלן רשם בדקה השביעית הזדמנות ראשונה אותה פספס, כשהכדור שרק מעל לשער נתניה. נתניה לא נותרה חייבת ובדקה ה-25 נגח כריסטיאן סארגיי לפינה – כדור שנעצר על-ידי שוער הפועל ת"א עמוס. גם בדקה ה-27 פספסה נתניה הזדמנות מצוינת, כאשר שריקי בעט ממרחק עשרה מטרים מעל לשער תל-אביב. החמצה נוספת של עידן שריקי נרשמה בדקה 35, כאשר בעט משבעה מטרים כדור שטוח שחלף על-פני השוער אולם נהדף מקו השער.

 בדקה ה-39 הגיעה תורה של הפועל ת"א שהפתיעה. שובל גוזלן, השחקן הבולט במדי ת"א, נגח מקרוב והכניע את לויטה המצוין. נתניה שהתעשתה במהירות יצאה לסדרת התקפות שהסתיימה בכלום. המהפך ארע בדקה 53, כאשר לארי קאיודה, שנכנס במחצית השנייה, נגח בפניו של ליאור לוי והורחק בכרטיס אדום. נתניה נותרה עם עשרה שחקנים בלבד, מה שהקל על האדומים להבקיע בדקה 62 מכדור של ישראל זגורי –כדור שהטעה את אוהד לויטה וחדר פנימה.