גאווה לבית הספר "סיטאר" למקצועות המוסיקה בנתניה

0
385
לורן יודינצקי, נתניה
לורן יודינצקי. צילום נורית מוזס

גאווה בנתניה עם ייצוג מרשים של 2 כוכבות בתכנית הטלוויזיה המצליחה "בית ספר למוסיקה". השתיים, לורן יודצקי בת ה-9 ותלמידת בי"ס למקצועות המוסיקה בנתניה "סיטאר" ואנאל דאון בת ה-9.

לאורך השנים התברכה העיר נתניה בכוכבים רבים שהתפרסמו בתחום התרבות, ביניהם  נציגנו באירוויזיון נדב גדג', שי המבר, רודי ביינסין ועוד רבים וטובים. בימים אלו עלתה העונה החדשה של התוכנית "בית ספר למוסיקה" בערוץ ,2 ומתוך 16 התלמידים המוכשרים שלוקחים בה חלק, נתניה זוכה לייצוג מכובד של שתי הנציגות המוכשרות.

ביחד עם הצופים המעודדים והנרגשים נמנים גם מוריה וחבריה של לורן יודיצקי מבית הספר למקצועות המוזיקה "סיטאר". בשנה וחצי האחרונות מגיעה לורן מדי יום לבית הספר "סיטאר" שנמצא בלב שוק נתניה התוסס בו היא זוכה ללמוד ולפתח את כשרונה הגדול.

בית הספר הוקם על ידי עיריית נתניה כחלק מפיתוח יוזמות בתחום המוסיקה בעיר במטרה שיהווה בית למוסיקאים, יוצרים, זמרים ואנשי סאונד, המעוניינים לרכוש השכלה מוסיקלית. את בית הספר, שפועל תחת עמותת היכל התרבות העירוני, מוביל צוות מורים מהשורה הראשונה של אמני ומוסיקאי ישראל.

יוני רועה, מנהל בית הספר "סיטאר": "מהרגע הראשון ששמעתי את לורן הבנתי שמדובר בכישרון יוצא דופן. היא שרה כמו זמרת ותיקה ובעלת שמיעה מוזיקלית מצוינת ומעל הכול בטחון עצמי וורבליות יוצאים מן הכלל"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן