בת 18 מנתניה נרצחה; בן זוגה נעצר

בית המשפט האריך את מעצרו של תושב באר שבע בן 25, בחשד שרצח את בת זוגו צעירה בת 18 מנתניה; לחשוד עבר פלילי עשיר גם בעבירות אלימות

0
353
אילוסטרציה. פוטוליה

בבית משפט השלום בבאר שבע הוארך מעצרו של תושב באר שבע בן 25 בשישה ימים. זאת בחשד שרצח את בת זוגו.

גופתה של הצעירה בת ה-18 מנתניה נמצאה בדירתה בבאר שבע, בלילה שבין שישי לשבת. החשוד, שהזעיק את מד"א טען, כי מצא את הצעירה מוטלת על הריצפה כשמסביבה כדורים.

שוטרי משטרת באר שבע עכבו את החשוד לחקירה עקב עברו הפלילי. החשוד השתחרר לפני כחודש ממאסר ובעברו הורשע בעבירות אלימות נגד בת זוג קודמת. בחקירתו הכחיש החשוד שרצח את בת זוגו וטען, כי הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה.

המשטרה מייחסת לחשוד רצח ושיבוש מהלכי משפט. ביום שבת הובא החשוד להארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע. נציג המשטרה ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרו ב-12 יום. פרקליטו של החשוד, עו"ד אלון ארז, ביקש לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים. עו"ד ארז טען, כי הצעירה אחראית למותה כיוון שנטלה כדורים בשילוב אלכוהול. עוד טען, כי החשוד הוא זה שהתקשר למד"א וניסה לסייע לצעירה. זאת ועוד טען, כי מצבו הנפשי של החשוד קשה, עקב המקרה וכי הוא שבר כלי מאז מותה של בת זוגו.

שופט בית משפט השלום בבאר שבע, חיים פס, נענה חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים. בהחלטתו קבע השופט פס, כי "מטבע הדברים מדובר בראשיתה של חקירה. השאלה הניצבת בפניי כעת האם קיים חשד סביר ביחס למיוחס לחשוד ברמה כזו המצדיקה המשך מעצרו. מהחומרים שהוצגו בפניי עולה, כי לא תמיד התנהלה הזוגיות ביניהם על מי מנוחות. קיימות תלונות קודמות של המנוחה כלפי החשוד. עיינתי היטב בגרסתו של החשוד ובשלב זה קיים חשד סביר למיוחס לו. חומר החקירה למעשה סותר באופן חזיתי גרסה שמסר החשוד לגבי האירועים. מטבע הדברים אינני יכול לפרט את מהות הראיה, אולם אומר כי זאת וודאי מקימה חשד סביר בעוצמה שאינה נמוכה כלל וכלל".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן