בעל חברה יעביר לעובדת בכירה רכוש בשווי 2.2. מיליון שקלים

0
260
צילום fotolia

בעל חברה לתשתיות יעביר להעביר לעובדת בכירה בחברתו רכוש בשווי 2.2 מיליון שקלים. בית המשפט למשפחה פסק כך לאחר שהאישה הגישה תביעה לאיזון משאבים.

במסגרת טענותיה ציינה, כי לאורך יותר מ-20 שנה חיו היא ובעל החברה היו ידועים בציבור לכל דבר ועניין, בין השאר, חלקו מגורים משותפים, נסעו יחד לחו"ל – ואף ניסו להביא ילדים משותפים לעולם.

בעל החברה הודה כי אמנם ניהל רומן עם העובדת הבכירה שלו לאורך תקופות ארוכות, אך טען כי כל הרכוש אותו צבר במהלך 20 השנים האחרונות רשום על שמו, ומכאן שהרכוש שייך לו.

את האישה ייצג עורך דין אבי גפן, אשר הביא ראיות למספר רב של התנהלויות המעידות, לדבריו, על חיי שיתוף. ביניהן, ניהול חשבונות בנק משותפים בידי השניים, הקמה משותפת של עסקים תוך ניהולם המשותף בצוותא, וכן מספר רב של נכסים בהם התגוררו השניים במשותף – חלקם בשכירות, חלקם בבעלות האישה וחלקם בבעלות הגבר.

לאחר דיון הוכחות ארוך קבע בית המשפט לענייני משפחה כי השניים ניהלו חיי שיתוף מלאים, ועל כן, למרות שלא היו נשואים זה לזו, ולמרות שכל הרכוש רשום על שמו של בעל החברה – עליו להעביר לעובדת הבכירה רכוש בגובה של  בסך 2.2  מיליון שקלים – בהתאם לחוק יחסי ממון.

כתבות העשויות לעניין את גולשי האתר: 

נתניה: אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל – ללא קהל

קורונה: עיריית נתניה תעניק פטור תשלום ארנונה לעסקים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן