בעיריית נתניה מגבירים את האכיפה לטובת הקהילה

אפרים בולמש ועובדי הפיקוח והביטחון בעיריית נתניה נפגשים עם נציגי שכונות; המטרה - לשפר את השירות לתושב ולתת מענה לצרכי הציבור

0
315
אכיפה מוגברת, פקחי עיריית נתניה. צילום באדיבות עיריית נתניה

בימים אלה מקיימים בכירים מתחום האכיפה והביטחון בעיריית נתניה מפגשים עם ועדי שכונות ונציגי תושבים. במפגשים משתתפים סגן ראש העירייה, אפרים בולמש ועובדי מינהל האכיפה הפיקוח והביטחון בראשות אלון אהרון.

המפגשים מתקיימים על מנת לתת מענה לצרכי התושבים, ולשדרג את איכות החיים בכל רחבי העיר. עד עתה נפגשו נציגי העירייה עם נציגי שכונות עין התכלת וקריית השרון. למערכת נתניה און ליין נודע, כי עד עתה לא פנו נציגי העירייה למספר נציגי שכונות ובהם ועד מרכז העיר.

בולמש התייחס לתפקידי מנהל האכיפה והביטחון. "חשוב לנו לשמוע את התושבים. לראות בעיניים ולהבין מקרוב על הצרכים של כל אזור, מתחם ושכונה. בהתאם למדיניות ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, אנו מקיימים מפגשים עם תושבים. חשוב לנו להיות קשובים ולתת מענה. חשוב להבין, כי מינהל האכיפה מקיים פעילות גלויה ופעילות סמויה לכל אורך היום והלילה בפעולות משותפות עם משטרת ישראל. זאת במטרה לתת מענה ולטפל בנושאים המפריעים לתושבים כמו השלכת נפצים, רכיבות מוסכנות על אופנועים, מוזיקה רועשת אל תוך הלילה במסיבות, והקמת רעש".

"אנחנו מגבירים את האכיפה בהתאם לצרכים", הסביר אהרון. "בתקופה שקדמה לפורים, היו תלונות על השלכת נפצים. אנחנו יודעים שזה מסוכן מאוד ועלול לפגוע בחיי אדם. מעבר לכך, הרעש מפריע לתושבים ולבעלי החיים. הגברנו את האכיפה וביצענו פעולות שהובילו לתפיסת נערים כשברשותם נפצים. פעולה כזו מראה שיש אכיפה בשטח ולהרתעה וזו המטרה שלנו. נמשיך לעשות הכל לשמור על הסדר בעיר".

מעיריית נתניה מסרו, כי מינהל האכיפה הפיקוח והביטחון ובו השיטור העירוני עושה לילות כימים, 24 שעות ביממה, למען שמירה על הסדר במטרה לשמור על איכות חיי התושבים. אגף השיטור העירוני בעיריית נתניה מטפל בנושאים הפוגעים באיכות החיים כמו הקמת רעש, ונדליזם, אירועים בהשפעת אלכוהול ובהפרות הקשורות לנסיעה באופניים חשמליים. נציגי השיטור העירוני עוסקים באכיפת חוקי העזר העירוניים, באכיפה סביבתית, באכיפת איסורי חניה, במניעת אירועי איכות חיים ובטיפול בהם. העבודה נעשית בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן