בנתניה אומרים "לא" לאלימות כלפי נשים

במסגרת חודש המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים יצאה סיירת עירונית להעלות את המודעות לאלימות הגוברת; בתי העסק תלו שלטים: "אלימות נגד נשים, זה גם העסק שלי"

0
133
תמונת אילוסטרציה המתארת אישה העוברת התעללות מגבר
צילום אילוסטרציה fotolia

השבוע יצאה סיירת עירונית לעסקים ברחבי העיר במסגרת חודש המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים. זאת במטרה להעלות את המודעות למכת האלימות כלפי נשים על כל גווניה. –אלימות פיזית, אלימות מילולית, אלימות נפשית, אלימות כלכלית וכד'.

במסגרת זו, החל קמפיין ארצי מטעם איגוד יועצות מעמד האישה ובהובלת יועצת ראש העירייה למעמד האישה בעיריית נתניה, אילנה גורן. סיירת עירונית יצאה לבתי עסק בעיר תחת הכותרת "אלימות נגד נשים, זה גם העסק שלי". בעלי עסקים רבים שמחו לתלות על גבי חלונות הראווה מנשר הסברה לצורך העלאת המודעות לנושא.

את הסיירת ליוו ראש מנהלת מרכז העיר, עלוית פרוינד, מנהלת אגף פיתוח עסקי, אירנה ליבשיץ ופקחי העירייה.

במקביל לפעילות זו, פרסמה העירייה מספרי הטלפון של גורמי סיוע במנהל הרווחה על מסכי הכיכר. כמו כן מנשרי הסברה שחולקו לעוברים והשבים ובבתי עסק.

מעיריית נתניה מסרו, כי במקביל התקיימו אירועים נוספים להעלאת המודעות. בין היתר הוקרן הסרט "מקום מפלט". הסרט המתעד שנה בחייהן של נפגעות אלימות במעונות לנשים מוכות: חילוני, חרדי וערבי.

לאחר מכן התקיים רב שיח עם בימאית הסרט, איילת דקל. בנוסף התקיימה הרצאה על תקשורת חיובית בין בני זוג בהנחיית עו"סית מהמרכז לשלום המשפחה בבית הידידות. הרצאה נוספת "להאיר את הכתובת על הקיר" בהנחיית עו"סית. זאת ועוד בני נוער ותושבים צעדו בצעדה הקוראת לעצור את האלימות. הצעדה יצאה מהמרכז הקהילתי חפציבה, ביום חמישי.

בתאריך ה-8.12 תתקיים במתנ"ס סוקולוב התקיימה הרצאה על מתבגרים ויחסים זוגיים-כיצד לזהות נורות אדומות בקשר במתנ"ס סוקולוב ואירועים נוספים.

לפעילות שותפים היחידה לקידום מעמד האישה, מינהל הרווחה והביטחון החברתי, רשת פנאי וקהילה דרום נתניה, מתנ"ס מזרח נתניה, מועצת הנשים, עמותת רגעים, האגף לפיתוח עסקי ומנהלת מרכז העיר.

המרכז לטיפול ומניעת אלימות במשפחה בטל: 09-8648700/71

יחידת החירום לטיפול ומניעת אלימות במשפחה בטל: 09-8608974

המוקד העירוני פעיל 24 שעות ביממה בול: 106 או בהודעת ווצאפ 052-6333106

מוקד המידע של משרד הרווחה והביטחון החברתי בטל: 118

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן