"בימות פיס" – הופעה בלתי נשכחת של רביב כנר בנתניה

הזמר רביב כנר סחף רבים בהופעה בלתי נשכחת באמפיתיאטרון בנתניה; כנר הופיע במסגרת פרויקט "בימות קיץ" - אחד ממיזמי הדגל של מפעל הפיס והשלטון המקומי

0
560
רביב כנר בהופעה בנתניה. צילום מושון גיא

מופע המוסיקה הסוחף של רביב כנר התקיים בעיר נתניה. כנר הופיע במסגרת פרויקט "בימות פיס" – אחד מאירועי התרבות הגדולים בישראל ובאחד ממיזמי הדגל של מפעל הפיס והשלטון המקומי.

במסגרת המיזם יתקיימו למעלה כ-100 הופעות בכ-235 רשויות ברחבי הארץ. זאת במטרה להנגיש מופעי תרבות ומוזיקה לקהל הרחב ללא תשלום, או בעלות סמלית של עד 50 שקלים.

"בימות פיס", אחד ממיזמי הדגל בתחום התרבות של מפעל הפיס. המיזם מאפשר לתושבי הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים בישראל, במגוון הסגנונות והז'אנרים.

מדובר בפעילות שמתקיימות זו השנה ה-13. מטרתה להנגיש מופעי תרבות איכותיים לרשויות המקומיות.  כמו כן להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הרשויות. זאת בדגש על ערי ותושבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל.

כ-230 מופעים יתקיימו בחצי השנה הקרובה החל מחודש יוני 2022 ועד סוף דצמבר 2022. במופעים עתידים לקחת חלק מאות אלפי ישראלים בכל רחבי המדינה. השנה, עם תום משבר הקורונה, מספר המופעים, האמנים והרשויות המשתתפות, צפוי להיות הגדול ביותר עד כה. לרבות אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית. המופעים יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום. או בעלות סמלית של עד 50 שקלים, על פי החלטת הרשות המקומית.

מנכ"ל היכל התרבות נתניה, בני אפרים, בירך את התושבים שהגיעו לצפות בהופעתו של רביב כנר, שהתקיימה בעיר. אפרים הודה למפעל הפיס על שיתוף הפעולה.

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי, סיפר על המיזם. "'בימות פיס' הוא אחד המיזמים המשמחים והחגיגיים ביותר של מפעל הפיס והשלטון המקומי. במסגרתו מוצעים לקהל הרחב מופעי תרבות ומוזיקה לכלל תושבי הרשויות המקומיות ברחבי הארץ. מהות הפרויקט לאפשר לקהל הרחב להגיע למופעים איכותיים של זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה. על מנת שיוכלו ליהנות מחוויה תרבותית, איכותית ומהנה ללא עלות או בעלות סמלית בלבד. לאחר משבר הקורונה ותקופה ממושכת שבה לא התקיימו מופעי תרבות, החלטנו להחזיר השנה את הפרויקט ובגדול, עם מספר הופעות חסר תקדים. עם זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה – כך שמצפה לנו חגיגה גדולה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן