ביה"מ אישר את הצעת אייל סגל לרכישת מכבי נתניה

1
420
אצטדיון נתניה - דגל צרפת
אצטדיון נתניה מואר בצבעי דגל צרפת. צילום רן אליהו

שופטת בית המשפט המחוזי מרכז – לוד, עירית ויינברג, אישרה ביום שלישי השבוע, את הצעתו של איש העסקים אייל סגל, לרכוש את מכבי נתניה, בתמורה ל-1.5 מיליון שקלים. נודע, כי הכספים ישולמו מיד לאחר קבלת אישור ההתאחדות לכדורגל.

עו"ד ליזה חדש, אשר מונתה לנאמנת, ציינה בדיון, כי הגירעון בקבוצת מכבי נתניה עומד על 2.5 מיליון שקלים, גירעון שלדבריה "אינו פרופורציונלי להיקף הפעילות שלה. זה לא גירעון שנערך בשנה האחרונה, יש פעילות ארוכת שנים עם שטרי חוב שלא התייחסנו אליהם ואולי יגדילו את הגירעון עוד יותר".

עו"ד חדש הוסיפה, כי למרות בתחילת הדרך סברה שיכול להיות שבמידה ולא יהיה רוכש אפשר יהיה להפעיל. הפעולה הנכונה היא להעביר את הקבוצה תחת רוכש חדש, כאשר המכירה תתבצע תחת הליך פירוק. "מצבת החובות רחוקה מאד מאפשרות כלשהי לבצע הסדר נושים, נוכח דין הקדימה הונושים הרגילים גם בהצעה של 6.5 מיליון שקלים לא יוכלו להיפרע".

במהלך הדיון הועלו התנגדויות לבקשה לאישור המכר, אולם לאחר שנשמעו הבהרות הציע בית המשפט לעו"ד אופיר רונן, שהתנגד בתחילה בשם ההתאחדות לכדורגל, ולמתנגדים נוספים להסיר את ההתנגדות. אכן ההתנגדויות הוסרו ובית המשפט אישר את ההצעה.

השופטת ויינברג אישרה, כאמור, את הצעתו של אייל סגל לרכישת פעילות הקבוצה ונכסיה תמורה 1.5 מיליון שקלים וקבעה, כי "החל מהיום ועד לקבלת אישור התאחדות תועבר האחריות לתפעולה השוטף של הקבוצה לרוכש, בהתאם להוראות סעיף 350 (ט) לחוק החברות, באופן שבו הרוכש יישא לבדו בכל תוצאות הפעלת הקבוצה בתקופה זו. עם זאת הנאמנת תהיה בעלת זכויות החתימה ואחראית כלפי ההתאחדות בתקופה זו". עוד קבעה השופטת, שהרוכש, אייל סגל, ידאג להקים תאגיד, על מנת לקיים את פעילות הקבוצה ונכסיה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן