בורח לכם, תתאפקו

0
464
שירותים ציבוריים. צילום חזי ויסוקי

ערים רבות בעולם מציעות לתושביה ולתיירים המגיעים לבקר שירותים ציבוריים במרכזי העיר – כך גם נתניה. אולם לאחרונה התברר, כי השירותים הציבוריים במרכז העיר – בכיכר ציון ובטיילת ליד המעלית היורדת לים סגורים בשבתות.

תושבים רבים ובהם הפעיל החברתי, חזי ויסוקי, תהו מדוע בעיר שבהגדרתה וכך גם על-פי נתוני משרד התיירות והתאחדות המלונאים מוגדרת כעיר תיירות מובילה, השירותים הציבוריים סגורים בשבתות. מה יעשו מטיילים בשבתות? בבדיקה התברר, כי עיריית נתניה, אשר אחראית על הפעלת השירותים הציבוריים בעיר, העבירה את תפעול השירותים למסעדות שומרות כשרות. מכיוון שמסעדות אלה אינן פתוחות בשבתות, השירותים עצמם סגורים אף הם. הבדיקה העצמאית אף העלתה, כי בחלק מהמקומות לא נשמר הניקיון. תמונות וצילומים הועברו לגורמים הממונים.

חבר מועצת העיר, רפי ימין, טיפל מיד בבעיה וסיפר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי המפעיל העירוני של השירותים זומן לשיחה, בה אמר, כי מדובר בתקלה שתתוקן.

ימין הוסיף, כי "בנוסף לשירותים הציבוריים הפועלים במרכז העיר, הגענו להסכם עם מסעדת פונדק הים והחל מתחילת חודש מאי יופעלו גם שם שירותים ציבוריים. כמו כן כל השירותים יהיו פתוחים בשבתות. מדובר בשירות לאזרח ושירות לתייר. התושבים צדקו בתלונתם, זו תקלה שלא צריכה לקרות. שמענו את הצד של המפעיל, הבהרנו לו שחשוב שהשירותים יהיו פתוחים ונקיים כפי שסוכם. אנחנו נבדוק שאכן זה כך ונעשה ביקורות".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה לנתניה און ליין, כי "החל מתאריך 1.5.17 – תחילת עונת הקיץ יפעלו שירותים ציבוריים, כולל בימי שבת: "שירותים בפונדק הים החל מהשעה 08:00בבוקר ועד חצות כל השבוע כולל שבתות, השירותים הציבוריים בכיכר ציון החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד חצות כל השבוע כולל שבתות, השירותים הציבוריים בגן המלך (לשכת התיירות) החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד חצות כולל שבתות, השירותים בגן שרה החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד חצות כולל שבתות וכן השירותים במסעדת דל מאר בכל יום עד 23:00 כולל שבת".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן