אתגר הקניות שחורך את הרשת: מחזקים את העסקים בנתניה

אתגר מקומי חדש ברשת החברתית פייסבוק; יותר ויותר תושבים מעלים תמונות על רכישות בחנויות נתניה ומאתגרים חברים לעשות זאת גם. 

0
1651
האתגר שחורך את הרשת... נתנייתים קונים רק בחנויות מקומיות בנתניה

אתגר מקומי חדש ברשת החברתית פייסבוק כובש – החל מבוקר יום ראשון – את הקבוצות המקומיות; יותר ויותר תושבים מעלים תמונות על רכישות בחנויות נתניה ומאתגרים חברים לעשות זאת גם.

תחת הכותרת: גם אני מחזק/ת את העסקים בנתניה, מאות מתושבי העיר, שרוכשים מוצרים בחנויות הרחוב וכן בעסקים בינוניים הפתוחים בעיר, משתפים ברשת תמונה עם בעל העסק.

היוזמה המקומית הועלתה על-ידי התאחדות בעלי העסקים והעצמאים בנתניה.

אחת הראשונות ליישם זאת היא חברת המועצה, טלי מולנר, שנסעה מביתה בשכונת עיר ימים למרכז העיר, כדי לרכוש לבתה מילונית אוקספורד בחנות הוותיקה "הספר" ברחוב ויצמן 13.

בפוסט שהעלתה כתבה, כי היא מזמינה את כל תושבי העיר לרכוש בחנויות הרחוב ומבדיקה שביצעה החנויות במרכז העיר הציעו מחירים נמוכים גם ביחס להזמנה באינטרנט.

את הפוסט שהעלתה סיימה חברת המועצה מולנר בקריאה לחבר המועצה, אבי סלמה, אותו היא הזמינה להצטרף לאתגר.

חבר המועצה סלמה נענה לאתגר והודיע כי גם הוא ירכוש בחנות מקומית, יעלה לרשת תמונה מפרגנת לבעל העסק ולמוצר שירכוש, ויאתגר את אחד מחבריו בפייסבוק.

הנתנייתים נענו לקריאה: נוהרים לחנויות המקומיות במרכז העיר

לאתגר עצמו הצטרפו עד כה גם חברות ארציות הפועלות באזורי התעסוקה בנתניה, שהחלו לבצע רכישות בחנויות מקומיות (מיזם אותו מעודד מ"מ ראה"ע אלי דלל  א.ב).

דלל אף ביקר בבוקר יום ראשון בחנות "חשמל רובי" בבעלות ראובן סעדיאן, ורכש ציוד חשמלי – בדיוק כפי שעשתה חברת המועצה ציפי קפל, שרכשה ספר בחנות "מה קורא" ואתגרה חברים לבצע רכישות.

את האתגר, שאליו כאמור הצטרפו משעות הבוקר מאות מתושבי העיר המעלים תמונות עם בעלי עסקים ומזמינים חבר פייסבוק להצטרף לאתגר, מסיימים כולם בהשטג #מחזקים_את_העסקים_בנתניה.

יו"ר התאחדות בעלי העסקים והעצמאים בנתניה, מני אילוז, מסר בתגובה, כי "כוחה של קהילה הוא באחדותה. כלכלה טובה מבוססת בעיקר על עסקים קטנים ועצמאיים".

"אחרי למעלה מחודש בו אלפי עסקים וחנויות רחוב בנתניה היו סגורים, אני קורא לכל נתנייתי לקנות בעסקים המקומיים – המעסיקים ומפרנסים עשרות אלפי עובדים ובני משפחותיהם".

אילוז קורא לכל בעלי העסקים בעיר לעודד את הלקוחות להצטרף לאתגר, ולאחר שהם רוכשים מוצר, לשכנעם להצטלם ולהעלות לרשת הפייסבוק בשמם.

בכך, להגדיל משמעותית את המודעות לחשיבות הרכישה בחנויות רחוב ובעסקים בנתניה.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן