ארוחות הבליינים הכי טובות בנתניה (והסביבה)

3
133

בואו נודה הארוחה הטובה והמנחמת ביותר של היום היא הארוחה של אחרי בילוי, כן, כן כשאנחנו שיכורים גם אם רק קצת שתינו בירה שתיים.. יש כאלה שאוהבים אותה מתוק, מלוח, חלבי, בשרי, בתוך לחמניה, בסיבוב, בגביע, כשר וואט אבר  – העיקר לאכול אותה כבר מהר ולהצטער עליה בבוקר. אספנו עבורכם את הטובות ביותר.

נקניקיית העגל של בר הספרייה
אם יש איזשהו מאכל שתפור על בירה, זו נקניקיה. את השילוב הנדיר המציאו אי-שם בפרנקפורט בגרמניה מאז ועד היום זה שילוב שעובד מעולה ובא מושלם תמיד. הנקניקייה המפתיעה של בר הספרייה מוגשת חמה, רכה מבפנים וקריספית מבחוץ  בצד: צ'יפס, כרוב כבוש, מיונז,חרדל וקטשופ.
מחיר: 36 שקלים. מתחם אם הדרך

הסושי של רינגו
נדירים הברים שאנו מעיזים להזמין בהם סושי. כולנו הבנו שסושי זה משהו שצריך להיות בו מומחים. במינימום, מבט בעיניים לפני שמגלגלים לנו את הרול. תנו לנו להפתיע אתכם, הסושי של הרינגו לגמרי ראוי! טרי ומגוון. לצמחונים ולאוהבי פירות ים , פשוט מושלם. מוגש עם וסאבי, סויה,טריאקי, ספייסי מיונז וכמובן ג'ינג'ר.
מחיר: 40 שקלים, צומת רופין

מנות השף של הלגנסקי
המטבח של הלגנסקי עבר שינוי מדהים. השף שגיא גבירץ תכנן שלוש מנות מותאמות לשתיית אלכוהול – שלושה סוגי סנדויצ'ים מרעננים וייחודיים שיכבשו לכם את בלוטות הטעם. רוסטביף בקרואסון, חזה עוף בסגנון הודי בפיתה ומנה לצמחוניים העשויה מפטריות בלחמניות מיוחדות – אותן עושים בעצמם. אתם מאוד מוזמנים להגיע ולטעום. 

מחיר: 32 ש"ח למנה. הרצל 31 נתניה.

הפיצה של גאודה
בשלב מסוים בחיים הבוגרים מבינים, שאלכוהול זול ואוכל מחומרי גלם מפוקפקים שניהם, כל אחד בדרכו הם מתכון לאסון. למרבה המזל, פיצריית גאודה במתחם אם הדרך, הצילה את בלייני העיר כשהביאה את בשורת הפיצה הרומאית, פיצה שהיא נשנוש לא מכביד, משביע ועל-תקן גורמה. בצק פריך מחמרי גלם איכותיים. אם כבר לתקוע בלילה, אז ברמה.
מחיר: 15 ₪ למשולש עם תוספת. מתחם אם הדרך

הכנפיים של האוראנוס
אוראנוס הוא ה- פאב ה- אגדי של נתניה. האוראנוס קם בשנת 1980 בלב ליבה של העיר. פאב אנגלי קטן-קטן עם אוכל של פאבים אמיתיים. אם אתם נתנייתים מבית אבא, בטוח קפצתם על הכנפיים לא פעם. צלחת גדושה בכנפיים בציפוי אוראנוס. טעם חלומי, כמות המספיקה לזוג, אך הטעם מזמן מריבה על הכנף האחרונה.
מחיר: 40 שקלים. כיכר העצמאות 13 נתניה.

הבורקס של ישי
מדי לילה, כמו סהרוריים, בלייני הלילה הנתנייתים עושים את צעדיהם אל עבר הבורקסייה הנצחית בסמילנסקי. המקום קטן, ביתי וטומן בחובו סמול טוק לילי הזוי עם שיכורים, מורעבים וכל מה שביניהם. במבחר בורקס גבינה, פטריות, פיצה, תרד תפוח אדמה ועוד – כולם עשויים מבצק פילאס איכותי. מנת הבורקס מגיעה עם מיונז, חריף, זיתים, רסק עגבניות, טחינה וביצה קשה – כולם עשויים ללא דופי ומגיעים חמים ופריכים. בלילות גשומים , ישי מפנק בסיר מרק חם.
מחיר:בורקס 17 שקלים. צלחת מרק: 18 שקלים. סמילנסקי 15, נתניה

הטוסט נקניק של קפיש
אחד הדברים שאנו הכי אוהבים זה הפתעות. כבר שנים שהמילה טוסט נקניק באה יחד עם השם סודוך. בנתניה טוסט נקניק זה קפיש – תטעם תבין. ראיתם עוד טוסט נקניק שמחזיק במטבח שף? החבר'ה האלה לקחו את זה ברצינות. כל מנה מוגשת בקפידה ובאהבה. ניקיון 10 מעשר, מבחר רטבים פרי ידיו של השף אופיר שליין , בשרים טריים כשרים ולחמנייה נדירה שהם לא מסכימים לגלות לנו את הקטע שלה. מומלץ עם כוס לימונדה. מחיר: 22 שקלים. שער הגיא 12 נתניה

ההמבורגר של הבורגוס
הבורגריה הנתנייתית שקמה לפני עשור ותפסה תאוצה בלתי נתפסת בכל רחבי הארץ, שומרת על טיבה ועל איכותה עוד מאז. לא משנה שהם מעיפים ביום מאות המבורגרים, את המנה שלך אתה תקבל כאילו אתה הלקוח הראשון על הבוקר. תפריט המידנייט של הבורגוס מותאם במיוחד לבליינים המגיעים בלילה. תפריט מתומצת, בדיוק בדברים שיערבו לכם לחיך ולא ילאה אתכם במנות לא מתאימות. במחירים סבירים לכל כיס.
מחיר המבורגר + תוספת: 39 שקלים. גיבורי ישראל 16, אזה"ת פולג נתניה.

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן