אנאל וקנין מנתניה, חובשת רפואת חירום במד"א ברשימת מצטייני השירות הלאומי

שלושה מתנדבי מד"א מהשירות הלאומי והאזרחי קיבלו אות הצטיינות; בין המצטיינים אנאל וקנין מנתניה, בת שירות לאומי, שעלתה לבדה מצרפת; אנאל סייעה רבות לעולים מצרפת והשתלבה כחובשת רפואת חירום באמבולנסים

0
418
אות הצטיינות מטעם מד
זוכי אות הצטיינות מטעם מד"א, בהם אנאל וקנין מנתניה. צילום מד"א

טקס הענקת מצטייני שירות לאומי – אזרחי התקיים, ביום שני השבוע, במרכז מורשת בגין בירושלים. ברשימת שלושת הזוכים מטעם מד"א גם החובשת אנאל וקנין מנתניה. הטקס התקיים במעמד מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי ראובן פינסקי ומנכ"לי העמותות לשירות לאומי.

ברשימת  27 המצטיינים, שכאמור זכו לאות הוקרה על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה, שלושה מתנדבי מד"א. אחת מהן היא החובשת  אנאל וקנין.

אנאל וקנין, תושבת נתניה, בת 20, בת שירות לאומי מטעם עמותת שילה. עלתה לארץ לבדה מצרפת לפני כשנתיים וחצי. למרות קשיי השפה, הצליחה להשתלב ולשרת באופן יוצא מן הכלל בתפקיד חובשת רפואת חירום באמבולנסים.

אנאל וקנין, חובשת רפואת חירום באמבולנסים, עלתה לישראל לבדה מצרפת לפני כשנתיים וחצי.

אנאל אף מינפה את נושא השפה, בכך שסייעה רבות בהסברה לתושבים צרפתים בעיר מגוריה נתניה. בתקופת הקורונה הייתה פעילה במתחמי הבדיקות והחיסונים. ממד"א נמסר, כי אנאל מתנדבת במסירות רבה ופועלת מעבר לנדרש.

לצדה זכו באות רוי בן יתח תושב אילת, בן 21, בן שירות לאומי מטעם עמותת שלומית בתחנת מגן דוד אדום בתל אביב. רוי החל את דרכו במד"א כמתנדב נוער בגיל 15. לאחר קורס ממושך ומתקדם שעבר בהצלחה, משמש היום כפראמדיק בניידות לטיפול נמרץ בגוש דן. כאשר הוא יורד לחופשה בביתו באילת, הוא מתנדב  גם בתחנת מד"א אילת.

רוי לקח חלק פעיל במאמצי מיגור מגפת הקורונה. חיסן ודגם במתחמי היבדק וסע. זאת מתוך הזדהות והבנת החשיבות הלאומית של המלחמה בנגיף הקורונה.

הזוכה השלישי מטעם מד"א באות ההצטיינות הוא ניסים ועקנין, תושב יבנה, בן 22. ניסים בן שירות אזרחי בתחנת מד"א באשדוד, ומשמש כנהג אמבולנס וחובש רפואת חירום. באסון במירון לקח חלק פעיל בטיפול בפצועים.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, בירך את המתנדבים המצטיינים. "יכולותיו של ארגון מד"א מבוססות לא מעט על משאב האנושי המרכיב אותו ועל אלפי מתנדבים. בעיני, המתנדבים מייצגים את כל הטוב שיש בישראלים. אני מדבר על הנכונות להקריב למען האחר ולסייע בהצלת חיים".

עוד הוסיף, כי "אני גאה לברך את המתנדבים היקרים על הצטיינותם. אני אומר זאת בידיעה, שמאחוריהם עוד רבים שיכולים להתגאות בהתנדבותם".

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

כתב אישום נגד כנופיית גנבי רכב בנתניה

תודה למד"א: נלחמו על חיי אדם בנתניה והצילו אותו

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן