אליפות העולם במסעדנות תתקיים בעיר

0
139
מסיבת העיתונאים בה הוכרזה נתניה כמארחת התחרות. צילום טל גרצ'ובסקי

בשורה גדולה לעיר נתניה- בשנה הקרובה, בחודש מאי, תארח נתניה את אליפות העולם השנייה למסעדות ישראל 2019. העיר נתניה נבחרה לארח את אליפות העולם במסעדנות מטעם הפדרציה העולמית של ספורט המסעדנות. מדובר באליפות יוקרתית בעולם הקולינרי המתקיימת זו השנה השנייה בעולם. בשנה שעברה התקיימה האליפות בסנט פטרסבורג אז זכתה ישראל במקום הראשון.

כאמור, זו השנה השנייה בה ארגון ה- WFRS (הפדרציה העולמית של ספורט המסעדנות )ברשות הנשיא WFRS אלכס רבינוביץ יקיימו את אליפות העולם למסעדנות. גביע העולם WFRS 2019 הינו טבילה בעולם האמנות הקולינרית ואחת האירועים התרבותיים העיקריים של האביב.

בפעם השנייה בהיסטוריה העולמית את השפים הטובים ביותר, sommeliers ומלצרים יתחרו על גביע ה WFRS, במהלך התחרות יציגו 12 קבוצות שונות מ 10 מדינות מהעולם לאורחים המשתתפים את מקצועיותם השנה כדי לקבוע את הקבוצה הטובה ביותר של הטורניר.

במהלך התחרות שתתקיים ב -22 במאי 2019 (להצגת הזוכים) יופיע קונצרט חגיגי ומבדר באירוע ישתתפו: נשיא WFRS אלכס רבינוביץ, ראש אגודת התיירות של נתניה אולגה לוריא , נשיא WFRS ישראל בוריס פרלמן, סגן נשיא WFRS אלכס לוין, נשיא, WFRS ישראל וזוכה התחרות ב 2018 יוסי בן אודיס, מנהל כללי של אליפות ישראל בכדורגל העולמי WFRS 2018 שנה ברוסיה בסנט פטרסבורג Mardechai Kimyagarov, מארגן האירוע והלוגיסטיקה של האירוע בני קייסי ונציג (ראשי) – אחת הקבוצות המשתתפים באליפות.

לפרטים נוספים : Yossibo1@gmail.com טל. 972544552748, 0544552748

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן