אישום: גנבו עגלות נגררות מכפר יונה ומנתניה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב ג'ת ושלושה תושבי איוש בגין שישה מקרים של גניבת עגלות נגררות מנתניה ומכפר יונה

0
256
אחת העגלות שנגנבה. צילום דוברות המשטרה

התביעה המשטרתית הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב ג'ת ושלושה תושבי איו"ש בגין שישה מקרים של גניבת עגלות נגררות מכפר יונה ומנתניה. כתב האישום הוגש בתום חקירה מואצת שהתקיימה בתחנת משטרת שדות.

לאחרונה קיבלו שוטרי משטרת שדות תלונות אודות גניבות של עגלות נגררות. עם קבלת התלונה פתחו השוטרים בחקירה, שהביאה למעצרם של חשודים בגניבות.

מכתבי האישום עולה, כי הנאשם תושב ג'ת בן 59 הסיע את שלושת הנאשמים האחרים, תושבי איו"ש ברכבו. שלושתם נכנסו לתחומי הקו הירוק ללא אישורים ושהותם היתה בלתי חוקית. עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם איתר את העגלות הנגררות ושלושת השבח"ים חיברו את העגלה לרכבו של הנאשם והעבירו את העגלות לתחומי הרשות הפלשתינית.

בתוך כך, חקירה מואצת ונחושה שניהלו חוקרי תחנת שדות, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים. החקירה הביאה למעצר כלל החשודים. המעצר בוצע בזמן שלרכבו של הנאשם היתה מחוברת עגלה נגררת שגנבו מנתניה. בתוך העגלה היה ציוד גינון החשוד כגנוב.

מהמשטרה מסרו, כי בהתאם לצרכי החקירה שנוהלה בתחנת המשטרה בשדות הוארך מעצרם מעת לעת. השבוע, כאמור, הגישה נגדם יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז כתבי אישום. זאת בגין ארבעה מקרי גניבות עגלה נגררת מכפר יונה ושני מקרים נוספים של גניבת עגלה וציוד גינון מנתניה.

במקביל להגשת כ"א ההגישה בתביעה בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן