אימפריית דולפין מכה שלישית

0
192
הרביעייה הטובה בישראל. הפועל דולפין נתניה

אליפות ישראל בשחייה קיץ 2014 שהסתיימה בסוף השבוע בבריכה האולימפית במכון וינגייט ריכזה אליה את טובי השחיינים והשחייניות בארץ. באליפות, בה השתתפו למעלה מ-900 שחיינים ושחייניות, אשר ייצגו 44 מועדוני שחייה שונים בארץ, בלטה הפועל דולפין נתניה ששלחה את הקבוצה הגדולה ביותר. בסיומה של התחרות התברר, פעם נוספת, שלגודל המשלחת וחשוב מכך, איכות השחיינים והשחייניות, משמעות רבה. סימון דוידסון, הבעלים והרוח החיה של המועדון, הסתובב כמו טווס בין הנוכחים בבריכה המפוארת במכון וינגייט וראה איך החזון שלו מלפני שנים לא רבות, הופך למציאות מתוקה ויפה.

 בסיכום התחרות זכו שחייניות דולפין במקום הראשון במניין המדליות ובאליפות המדינה, ואילו בסיכום הכללי (בנים ובנות) סיימה נתניה במקום השני המכובד. "האליפות האחרונה הוכיחה, למעלה מכל ספק, שדולפין נתניה הוא מועדון השחייה הטוב במדינה", קבע דוידסון בראיון מיוחד לנתניה און ליין-ksn

 ספר קצת על ההישגים הבולטים בתחרות?

"ובכן, האליפות הזו הבליטה שחייניות רבות כשמעל כולן בולט השיא הישראלי החדש שקבעה רביעיית השליחות שלנו במשחה 4 כפול 200 מטרים חופשי. כמו כן, כאמור, זכינו במקום הראשון בין הבנות, במקום השלישי בגברים ובמקום השני הכללי".

 מי השחיינים והשחייניות שבלטו מעל כולם?

"קרן זיבנר הנפלאה שזכתה בכל המשחים הקצרים בסגנון פרפר, נסטיה קורוטקוב, זוהר שיקלר, עמרי גניאל וטלי למקוב".

 האם ההישגים האחרונים מקרבים אותנו לאולימפיאדה?

"אין לי ספק בכך. אנחנו עובדים על המשימה הזו ואנו מאמינים, שלפחות שניים או אפילו שלושה משחייני ושחייניות המועדון יגיעו לריו 2016".

 מה קורה בינתיים בזירה הבינלאומית?

"קרן ונסטיה ייצגו את ישראל בעוד כשבועיים באליפות אירופה בברלין, זוהר שיקלר תייצג את המדינה בעוד כשלושה שבועות באולימפיאדת הנוער בסין, ואילו טלי למקוב שזכתה במשחה ל-1500 מטר, תייצג את ישראל באליפות העולם במים פתוחים".

 כמי שהקים את המועדון והגיע איתו להישגים גדולים מה השאיפות הלאה?

"זו, תשמע, קלישאה, אבל התשובה היא להמשיך הלאה במרץ ובאהבה לענף. תמיד אמרתי, שכשעושים משהו מאהבה, התוצאות בהתאם. אני מאמין, שככה גם יהיה הלאה. דולפין נתניה התחילה מכלום והפכה לשם דבר בקנה מידה ישראלי. אני גאה על כך כל יום ובכל שעה".

 מהו השלב הבא?

"אנחנו תמיד שואפים ליותר טוב ותהיינה הפתעות בתחום המקצועי בתקופה הקרובה. אנחנו הולכים לשפר את תחום האימון במועדון על-ידי צירוף של אנשי מקצוע בכירים לאלה שכבר קיימים ומאמנים במועדון. תמיד אמרתי, שהדרך של הספורטאים לצמרת תלויה ברמת האימון. כך יהיה בהמשך".