אייל סגל חשף את תוכניות מכבי נתניה לעונה הבאה בפוסט

תקציב מכבי נתניה לעונת 2021-2022 יעמוד על 25 מיליון שקלים. שמונה עד עשרה משחקני הסגל יעזבו או יושאלו. כך חשף בפוסט אייל סגל

0
781
אייל סגל - מכבי נתניה
אייל סגל, בעלי מכבי נתניה וחברת קשרי תעופה. צילום ניר אנשר

תקציב מכבי נתניה לעונת 2021-2022 יעמוד על 25 מיליון שקלים. שמונה עד עשרה משחקני הסגל יעזבו או יושאלו.

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, ממשיך בגישתו לדווח, קודם כל, לאוהדי הקבוצה. בפוסט שפרסם ביום שישי בפייסבוק, כתב סגל על ההכנות של מכבי נתניה לעונה הקרובה. הבשורות המרכזיות: תקציב המועדון יגדל בסכום של שישה מיליון שקלים. בין שמונה לעשרה שחקני סגל יעזבו או יוחלפו.

"'תכלה שנה וקללותיה'", כתב סגל בפוסט בהתייחסו לשנת הקורונה. "עונת 2020/21, שהיא המשך ישיר לחלק האחרון של עונת 2019/20, עמדה בראשיתה ובחלקים לא מעטים לכל אורכה עם סימן שאלה גדול מרצד מעל ראשה".

"לא רק שהכדורגל בישראל שרד, יצאנו מחוזקים לקראת הבאות. בעיקר מצוידים בלא מעט תובנות, שנכונות לכל תחומי החיים בכלל ולכדורגל בישראל, בפרט… עונת 2021/22, שמתחילה בפועל בסוף אוגוסט, נמצאת בימים אלה בעיצומם של הכנות מקצועיות ותפעוליות”.

על-פי סגל, תקציב המינימום בכדורגל הישראלי לקבוצה בליגת העל הינו כ-11 מיליון שקלים. תקציב מכבי נתניה לעונת 20-21 עמד על מעל 18 מיליון שקלים. בפועל, לדברי סגל, התקציב בסופו של דבר לא יחצה את 19 מיליון השקלים.

תקציב מכבי נתניה לעונת 2021-2022 יעמוד על כ-25 מיליון שקלים. מדובר על תוספת תקציבית של שישה מיליון שקלים. על-פי סגל, הגידול בתקציב מיועד למימון שני סעיפים מרכזיים. תפעול האצטדיון ומימון האבטחה בסעיף מרכזי ראשון. בסעיף מרכזי שני: גידול בתקציב שכר השחקנים.

"קבוצה בריאה משתדלת לא לעשות מהפכות מעונה לעונה. לשמר שלד ולצרף אליו שדרוגים בעמדות שדורשות שינוי, או החלפה של שחקנים שסיימו את דרכם במועדון".

"סגל שחקנים בקבוצה בוגרת בליגת העל הישראלית מורכב מ-24-26 שחקנים. שניים לכל עמדה, שוער שלישי וחיזוק נוסף בעמדות "פציעות" וע"י שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות”, כותב סגל בפוסט. "קבוצה בריאה משתדלת לא לעשות מהפכות מעונה לעונה. לשמר שלד ולצרף אליו שדרוגים בעמדות שדורשות שינוי, או החלפה של שחקנים שסיימו את דרכם במועדון".

על-פי סגל: "בין 8 ל-10 משחקני הסגל הנוכחי, ישחקו בעונה הבאה בקבוצות אחרות. חלקם יושאלו וישובו בעתיד, חלקם יעברו לבית הבא שלהם ולכולם נאחל הצלחה. במקומם יצורפו שחקנים אחרים, שאחרי מרביתם אנחנו עוקבים בחודשים האחרונים. מרביתם ישראלים. לעמדות שלא נמצא ישראלי מתאים, יצורף שחקן חיזוק זר”.

את הפוסט סיים אייל סגל במילים: מי ייתן והעיסוק בבריאות יחזור למקומו הטבעי. אנרגיות חדשות ימלאו כל חלל בשיח סביב הקבוצה. מי ייתן וכולנו נשוב ליציעים שכל כך חסרו לנו ועוצמות שירת "כל חיי" יחזרו להיות מושמעות מפי כל. בתדירות גבוהה מתמיד. יאללה נתניה!".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן