אוהדי מכבי מציגים: מחאה מקורית על השכרת האצטדיון

4
117
מחאת אוהדי מכבי נתניה והאחים "רדיוס". צילום ניר אנשר

"אצטדיון נתניה על-שם האחים רדיוס" – כך הביעו רבים מאוהדי נתניה את מחאתם על השכרת האצטדיון העירוני ותחושת איבוד יתרון הביתיות.

אוהדי מכבי נתניה בחרו בדרך מקורית להביע את מחאתם על השכרתו התכופה של אצטדיון הכדורגל העירוני בנתניה, למשחקי ליגה רבים. לטענת האוהדים, השכרת האצטדיון למשחקי קבוצות ישראליות, בין השאר בשל משחקי רדיוס, עלולה לגרום לפגיעה בדשא וחמור מכן, לטענתם, לאיבוד יתרון הביתיות של שחקני מכבי נתניה – זאת לאחר שיותר ויותר קבוצות כבר הורגלו לשחק באצטדיון החדש. בשלט ענק שתלו במוצאי שבת האחרון, במשחק הבית מול הפועל תל-אביב בו הפסידה המארחת בתוצאה 2:0, כתבו האוהדים: "אצטדיון נתניה על-שם האחים 'רדיוס'".

למחאת אוהדי מכבי נתניה מצטרפים גם רבים מתושבי שכונת קריית השרון, שמצאו עצמם תקועים בפקקים בשל ריבוי המשחקים במהלך השבועות האחרונים.

מנגד, גורמים בכירים בעיריית נתניה, טוענים בשיחה עם נתניה און ליין – ksn, כי "עם כל הכבוד לאוהדי הקבוצה, ההוצאה השנתית על האצטדיון נאמדת, נכון לשנת 2014, על סכום של כשישה מיליון שקלים. ההכנסות, עם כל המשחקים, נאמדות בסכום של כשלושה מיליון שקלים. רק בשנת 2015, לאחר שלמתחם האצטדיון תיכנסנה שורה של חברות ומסעדות אשר ישכירו את השטחים, יתווספו הכנסות שיצמצמו משמעותית את הגרעון התפעולי. מעבר לכך, להשכרת האצטדיון העירוני יתרונות עקיפים: תנועה של אוהדי כדורגל מכל רחבי הארץ לאזור התעשייה החדש – מה שתורם בדרך עקיפה להגדלת נפח המכירות בבתי קפה, מסעדות ומרכזי קנייה למיניהם".

4 תגובות

  1. להשכיר לכל דורש?תגובתי היא כן אבל,
    לא על חשבון השימוש של הקבוצה הביתית,"מכבי נתניה". ו/או כל פעילות של העיר נתניה.

  2. אני בעד להשכיר את המגרש ובתנאי שזה לא פוגע בשימוש השוטף של מכבי נתניה ו/או קבוצות אחרות בנתניה

  3. "קבוצת האוהדים " : אתם חייבים לשים סוף לעניין התירוצים …….לאן הגעתם "יתרון תחושת הביתיות "
    תתחילו להבין שהקבוצה בעונת הישרדות יהיה לכם יותר קל לעכל את המתרחש ….להשכיר להשכיר ושוב …להשכיר !

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן