אגודת ידידות סטאוונגר תרמה עשרות כלי נגינה לתזמורת נתניה

חברי האגודה המתגוררים בעיר סטאוונגר נורבגיה אספו עשרות אלפי דולרים. עם הכסף הם רכשו את כלי הנגינה בנורבגיה ובחנויות מוזיקה בנתניה

0
210
חברי האגודה המתגוררים בעיר סטאוונגר נורבגיה אספו עשרות אלפי דולרים. עם הכסף הם רכשו את כלי הנגינה בנורבגיה ובחנויות מוזיקה בנתניה

חברי האגודה המתגוררים בעיר סטאוונגר נורבגיה אספו עשרות אלפי דולרים. עם הכסף הם רכשו את כלי הנגינה בנורבגיה ובחנויות מוזיקה בנתניה. 

נציגי אגודת הידידות סטאוונגר – נתניה ביקרו בנתניה ופגשו את בכירי ובכירות אנשי התרבות בעיר. חברי הקבוצה תרמו כלי נגינה אשר ישמשו את את תלמידי ותלמידות תזמורת נתניה וכן את הנגניות והנגנים המקצועיים.

למערכת נתניה און ליין – ksn אמרו הנציגים, כי חלק מכלי הנגינה הביאו יחד איתם מנורבגיה. אולם, את מרביתם, רכשו בחנויות מוסיקה וכלי נגינה בעיר נתניה. זאת, במטרה, לחזק את הכלכלה המקומית.

יו"ר האגודה, ריידר הוסבי, עמד מאחורי היוזמה המוזיקלית. הוא גייס עשרות אלפי דולרים בין אוהדי ישראל בנורבגיה. בכסף זה נקנו הכלים. בטקס צנוע ציין אורי רייסנר, מנהל התזמורת, הודה בהתרגשות לאורח.

בין הערים והקהילות מתקיימים קשרים איתנים, שמתבטאים גם בחילופי תלמידים בין בית הספר אורט ליבוביץ' לבין ביה"ס "גאוטאסטה" שבסאוונגר. הם מתקיימים מזה שנים. כעת מקווים הצדדים, כי הקשר בין שתי הקהילות יתחזק גם בהיבט האמנותי והמוזיקלי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן