תשע שנים אחרי הפעם האחרונה: מכבי נתניה חוזרת לאירופה

למרות התבוסה שחטפה בקריית אליעזר לאלופה חיפה בתוצאה 4:0, הבטיחה מכבי נתניה את מקומה בקונפרנס ליג. האם עיריית נתניה תגדיל הסיוע לקבוצה? 

0
319
בני לם, מאמן מכבי נתניה 2022. צילום ברני ארדוב - באדיבות מכבי נתניה
בני לם. צילום בני ארדוב, מכבי נתניה

למרות התבוסה שחטפה בקריית אליעזר לאלופה חיפה בתוצאה 4:0, הבטיחה מכבי נתניה את מקומה בקונפרנס ליג. האם עיריית נתניה תגדיל הסיוע לקבוצה? 

מכבי נתניה של אייל סגל, בניצוחו של המאמן הכי נתנייתי שיש, בני לם, סיימה עונה חלומית. אומנם, המשחק מול מכבי חיפה בקריית אליעזר, הסתיים בתבוסה בתוצאה 4:0. עם זאת, לאחר תשע שנים, נתניה חוזרת לאירופה.

נתניה החלה את העונה בתחתית, עד שלקבוצה הגיע בני לם. עבור בני לם, אחד מסמלי המועדון עוד מתקופת "נתניה ועוד 15", הייתה זו הזדמנות להחדיר בשחקנים את סגנון המשחק הנתנייתי. כדורגל שמח והתקפי בכל מצב.

בפעם האחרונה בה שיחקה נתניה באירופה, העונה הייתה 2012-2013. נתניה באותה עת התמודדה מול הקבוצה הפינית קופס. הילהומים הפסידו שני משחקים והודחו מהמפעל האירופי בסבב שני.

המפעל האירופי מתחיל במוקדמות. על-מנת להגיע לשלב הבתים, היא תהיה חייבת לעבור שלושה סיבובים. בשיטה הקיימת, בשלושת הסיבובים, נתניה לא תיקח חלק בהגרלה. מכאן, שהסיכויים שתיפגש עם קבוצות על אירופיות גבוהה.

עד שלב הבתים, העלויות הינן על נתניה. במידה ונתניה תגיע לשלב הבתים ההכנסות יחלו לזרום. על-פי נתוני ההתאחדות, ניצחון בשלב הבתים שווה, נכון לנתוני 2021, לסכום של חצי מיליון יורו. כאשר תיקו עשוי להכניס 170 אלף יורו.

בעיריית נתניה, כמו גם ראש עיריית נתניה, מיהרו במוצאי שבת לפרסם פוסט ברכה על העפלה. האם פוסטים אלה יתורגמו להגדלת הסיוע התקציבי של מכבי נתניה מהעירייה? ימים יגידו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן