דלג על המודעה
Combar קידום אתרים ושרותי שיווק דיגיטלי לעסקים

עיריית נתניה מקדמת תכנית להכפלת מספר התיירים בעיר

ההחלטה על קידום תכנית חומש התקבלה במהלך ישיבת עבודה בהשתתפות גורמי התיירות; המטרה המוצהרת: המשך מגמת הגידול במספר לינות תיירים בנתניה

עיריית נתניה מקדמת תכנית להכפלת מספר התיירים בעיר

תיירות בנתניה 2019 - מגמת גידול מתמשכת

מגמת הגידול הקבועה במספר לינות תיירים בנתניה נמשכת – כך עולה מנתונים שהוצגו במהלך השבוע האחרון בישיבת עבודה מקצועית.  בישיבה, בה נכחו בכירי משרד התיירות בראשות מנכ”ל משרד התיירות אמי הלוי, בכירי עיריית נתניה בראשותם של סגן ראה”ע ומחזיק תיק התיירות אפרים בולמש ומנכ”ל העירייה יורם כהן ונציגי בתי המלון בעיר יחד עם מנכ”לית האגודה לעידוד תיירות אולגה לוריא, הוצגו הנתונים הסטטיסטיים והסיבות לגידול המתמיד.

בישיבה, שהתקיימה ביום שני ואותה ניהל סגן ראה”ע אפרים בולמש, הוצגו כאמור הנתונים. בסקירה שהעניק בנושא ציין בולמש את הגידול במספר לינות התיירים בנתניה כמגמה נמשכת, ואת העובדה כי בשנים האחרונות נפתחו בעיר מלונות חדשים והגיעו לנתניה רשתות גדולות, בהן, רשת אזימוט, תמארס, אקור ורשת ליאונרדו. עוד ציין בולמש, כי ראה”ע פועלת בימים אלה לקידום ולהקמת בתי מלון חדשים – בדגש על הכנסת רשתות ניהול בינלאומיות נוספות.

במקביל הדגיש, כי יש מקום להגדיל ואף להכפיל את מאמצי השיווק בארץ ובחו”ל – תוך גיבוש תכנית להכפלת מספר התיירים המגיעים לנתניה והמשך הבאת רשתות נוספות לעיר. “כדי לשמור על מעמדה של נתניה כעיר מובילה בתיירות בישראל, הדבר מחייב הכנת עבודת מטה המשותפת לכלל הגורמים, עיריית נתניה, משרד התיירות וכמובן האגודה לעידוד התיירות בנתניה ומלונאי העיר – תוך שיתוף פעולה הדוק וצמוד”, הדגיש בולמש.

לתקשורת הוסיף בולמש, כי “יש לזכור שענף התיירות בנתניה הינו ענף חשוב ומרכזי, המעניק פרנסה לאלפי משפחות בעיר – בצורה ישירה וכמובן בצורה עקיפה. מלבד עובדים, בתי מלון נדרשים לשירותים שונים כדוגמת מכבסות, טקסטיל, תחזוקה במיקור חוץ ועוד. תיירים המבלים בעיר נזקקים לשירותי תחבורה כדוגמת מוניות, מזון כדוגמת מסעדות ועוד. כל גידול במספר התיירים המגיעים לנתניה, פירושו הגדלת מספר המשפחות המתפרנסות מהענף. אנחנו עשינו, עושים ונעשה כל מאמץ כדי להעמיק ולהרחיב את נתוני התיירות בשלל אמצעים ודרכים. בין השאר, באמצעות  אירוח משלחות,  פגישות סביב השעון עם גורמי תיירות וסוכני תיירות רבים, השתתפות בירידים ומערך פרסום ושיווק בארץ וכמובן ביעדים רלוונטיים לנתניה בחו”ל. הגידול במספר הלינות מרשים מאוד, אולם אנו רוצים לשפר ולהשתפר עוד ועוד”.

 

 

תגובות

תגובות

שלחו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

מאמרים נוספים