שמעון הרוש מאמין בפוטנציאל

1
123
אריאל הרוש, שוער מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

אחרי קיץ שקט וללא החתמות מיוחדות, הפכה מכבי נתניה לקבוצה המדוברת ביותר בליגת העל – זאת בעקבות החתמתו של אריאל הרוש, השוער הבכיר של נבחרת ישראל, שנחת כמו רעם ביום בהיר במתחם שפירא והפך את העונה של מכבי נתניה למעניינת במיוחד. בראיון לנתניה און ליין מספר הרוש על הפרפרים בבטן, על האתגר החדש ועל השאיפות לעונה שנפתחה.

 במשחק מול הפועל ת"א שיחקתם מצוין במחצית השנייה, אך פספסתם הזדמנויות להשוות. חש אכזבה?

 "באמת מתסכל, כי הגענו להמון מצבים שהיינו אמורים לכבוש. יצאנו עם המחמאות, במקום עם הנקודות. חבל על-כך, אבל אנחנו הולכים עם הרבה ביטחון. ידענו שאנחנו קבוצה מצוינת. לאט-לאט, תוך כדי תנועה, אנחנו גם נתחבר ונהיה הרבה יותר טובים. אני מאמין, שבמשחקים באים הכדורים. הגענו להמון מצבים ועוד באצטדיון בלומפילד, שזה מגרש מאוד קשה שלא הרבה קבוצות יוציאו כאן נקודות".

 איך ההרגשה לשחק בפעם הראשונה במדי נתניה אחרי שכל הקריירה עשית בבית"ר ירושלים?

"האמת, זה קצת מוזר לי. לפחות, הצהוב שחור של התלבושת הוא כמו של בית"ר וזה דומה. בהתחלה היה משונה, אבל התאקלמתי טוב מאוד במכבי נתניה. האוהדים קיבלו אותי בצורה נפלאה. אני מקווה, שכבר במשחק הבא נוכל להחזיר להם את החיוך עם ניצחון".

רצית לשחק באירופה. הייתה תקופה בה שמך הוזכר כמועמד למכבי חיפה. כיצד, בפועל, הגעת לנתניה?  

"זה שיש ציפיות לכל שחקן, זה דבר טבעי. כל אחד רוצה להתקדם, אבל ידעתי שהשנה, בגלל נושא הבוררות מול בית"ר ירושלים, לא אוכל לצאת לאירופה. ברגע שההצעה מנתניה הגיעה, מאוד שמחתי כי אני עוקב שנים ארוכות אחרי המועדון. הוא מאוד דומה לבית"ר ירושלים. מבחינתי, לא חשבתי פעמיים. לשחק במדי מכבי נתניה זה אתגר מאוד מעניין. אני מאושר שזה יצא לפועל".

האם ניתן לומר שחזרת לעצמך – מבחינת כושר ויכולת?

"ברור שעדיין לא. צריך להבין, שלא התאמנתי בקבוצה סדירה כחודשיים שלושה. מנגד, דאגתי להתאמן קשה מאוד עם מאמן כושר אישי. אישית, אני חש כבר התקדמות, שתלך ותשתפר ממשחק למשחק".

 השער היחיד שקיבלתם מול הפועל תל-אביב, היה שער עצמי. האם ניתן היה לעצור את הכדור?

 "הייתה פריצה של גילי ורמוט על הקו. הוא הוציא כדור רוחב ואני זינקתי לעבר זווית המסירה. לרוע המזל, הכדור פגע בבלם לפני שהגעתי אליו ונכנס לשער. אין מה לעשות. זה קורה וצריך להסתכל קדימה. למשחק הבא".

לראייתך, מה חסר למכבי נתניה כדי לנצח?

"כמובן ששערים… לטעמי, צריך גם קצת יותר ריכוז ליד שער היריבה וגם קצת מזל. קורה לפעמים במשחקים, שהכדור לא נכנס – למרות שהגענו למצבים מצוינים. אני בטוח, שבמשחקים הבאים, עם נגיע להזדמנויות כמו במשחק הזה, הכדורים גם יכנסו".

 האם הסערה שהתעוררה עם החתמתך ועזיבתו המפתיעה של לויטה כבר נרגעה?

"עברתי תקופה לא פשוטה במהלך הקיץ, אבל עכשיו הכול הסתדר. הנהלת מכבי נתניה מעניקה לי שקט תעשייתי. ההנהלה מטפלת בכל התחומים שאינם קשורים ישירות למשחק הכדורגל, ואני עוסק אך ורק באיך להשתפר ממשחק למשחק יחד עם הסגל המקצועי והמאמן יוסי מזרחי".

אחת השאלות המטרידות יותר את האוהדים היא מהן המטרות והיעדים שהציבה הקבוצה?

"עכשיו עוד מוקדם לסמן מטרות, כי בכל אופן אנחנו עדיין קבוצה חדשה אשר צריכה להמשיך להתגבש ולהתחבר תוך כדי תנועה. אני, באופן אישי וממה שהתרשמתי מרגע שהגעתי לכאן, מאמין שיש לנוקבוצה טובה, עם שחקנים מצוינים שיתנו העונה כדורגל טוב וחיובי. אני, כמו כל סגל השחקנים, סומך על הצוות המקצועי בראשות יוסי מזרחי, שידע להפיק את המיטב מהסגל הזה".

בשבת הקרובה תארח מכבי נתניה את מכבי פתח תקווה במשחק בית ראשון. האם שלוש הנקודות יישארו כאן?

"תשמע, ברמה אישית וכמובן קבוצתית, לשחק משחק ראשון באצטדיון הביתי, זה כמובן מרגש מאוד. אנו, בקבוצה, סומכים ומאמינים באוהדי הקבוצה שיגיעו בהמוניהם כדי לעודד אותנו. במשחק בבלומפילד אוהדי נתניה נתנו תצוגת יכולת מרשימה, והמחצית השנייה בה תקפנו יותר ויותר היא הרבה בזכותם. ברור לי שהאוהדים יהיו שווים הרבה מאוד נקודות – בעיקר במשחקי הבית של הקבוצה".

 

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן