שיא חדש באחוז הזכאות לבגרות בנתניה לשנת תש"פ

מנתונים שפרסם משרד החינוך עולה כי חל גידול נוסף באחוז הזכאות לבגרות בנתניה; אחוז הזכאות עומד כיום על 82.3% בהשוואה להישג הקודם שעמד על 79% עלייה של למעלה מ- 3% נוספים

1
425
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג - איכר. צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר. צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה

עלייה של 3.3% בזכאות לבגרות בנתניה. אחוז הזכאות הארצי עלה ב-3.7%. מנתונים שפרסם משרד החינוך עולה, כי חל גידול באחוז הזכאים בנתניה והוא עומד על 82.3%. זאת לעומת הנתון הקודם שעמד על 79%.

מעיריית נתניה מסרו, כי מדובר בנתון מחמיא למערכת החינוך של נתניה אשר רושמת בשנים האחרונות עלייה עקבית ורציפה. תוך צמצום ממדי הנשירה העומדים כיום על מתחת לממוצע הארצי.

הישגים גבוהים באחוזי הזכאים לבגרות רשמו תל מונד עם 93.9%, לב השרון 93.5% וקדימה צורן עם 93.2%. נתון נוסף שהתפרסם הוא זכאות לבגרות מציינת. בין היישובים המובילים נמצאות תל מונד עם 36.1% זכאות לבגרות מצטיינת ולב השרון עם 26.1%.

ישיבת בני עקיבא בכפר הרואה שבעמק חפר הגיעה להישג מרשים של 100% זכאות לבגרות.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, הביעה סיפוק מן הנתונים והערכה רבה לכל העושים במלאכה. פיירברג בירכה על החלטת משרד החינוך, להציג תמונה חינוכית שלמה לבתי הספר העל יסודיים ולא רק את אחוז הזכאות לבגרות. תמונה המתייחסת למורכבות העשייה החינוכית. התמונה משקפת גם ערכים ואקלים חינוכי, התמדה ונשירה, מיומנויות הצוות החינוכי ומידת שביעות הרצון שלהם וכאמור גם למידה והישגים.

"ברצוני להודות לראש מינהל החינוך, טובה דולב, לגילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים ולכל צוות מינהל החינוך ובעיקר למנהלים ולמורים היקרים שעושים עבודת קודש, מחבקים את כולם באהבה ומצליחים באופן יוצא מן הכלל להגיע להישגים אלו. אני גאה בתלמידי העיר על הצלחתם" מסרה.

טובה דולב, ראש מינהל החינוך, הוסיפה. "מרגישה גאה ולא מופתעת מההישג העקבי והמיוחד בעיר הטרוגנית הקולטת עליה. מתחילת דרכי שמתי דגש על צמצום פערים וקידום הישגים. תוך מתן מגוון מענים לצרכי אוכלוסיות שונות. אחד המנופים המרכזיים הוא טיפול באוכלוסיות בסיכון נשירה. לאורך השנים ידענו לתמוך בתלמידים מבחינה לימודית, לעודד מוטיבציה ולשאוף גבוה. אני מסיימת את תפקידי בתחושה של משמעות ותרומה למיצוב העיר בחינוך. הערכה ותודה ענקית לתמיכתה של ראש העיר שלנו , לממונה על החינוך, לצוות מינהל החינוך ולכל הצוותים החינוכיים".

תגובה 1

  1. נתון לא נכון. אחוז זכאות לבגרות שנה קודמת היה 79.5 ולא 79
    ולכן העליה בנתניה 2.8% – נמוך מהעליה הממוצעת של יתר הערים 3.7%

    איכות הבגרות בנתניה נשארה ברמה נמוכה ביותר של 8.2%
    בזמן שהשתפרה בכל המדינה ב 2%. לדוגמא: עלתה בהרצליה ב 7% (מ 16 ל 23).

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן