שוב פספסו: תיקו 1 – 1 בין נתניה להפועל ת"א

0
80
חמזה בארי, מכבי נתניה - נתניה און ליין
חמזה בארי, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

מעל 11 אלף צופים מילאו את אצטדיון בלומפילד לצפות במפגש של מכבי נתניה מול הפועל תל אביב. המשחק שנוהל על ידי אלי חכמון החל באופן מהוסס למדי מצידן של שתי הקבוצות עם יתרון בולט לקבוצה המארחת. על הקווים של הפועל תל אביב עמד בהופעתו הבכורה כמאמן, וואליד באדיר, שקיווה לרשום ניצחון ראשון העונה לקבוצתו, או לפחות שער ראשון – בדומה לחניכיו של שלומי דורה שהגיעו גם הם למשחק שנערך במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, ללא שערים וללא ניצחון.

בדקה העשירית הייתה זו ההזדמנות הראשונה של הפועל תל אביב לעלות ליתרון, אחרי שישראל זגורי הכשיל את אנטאל. קלאודיו בומבה בעט את הכדור החופשי, אך ערנותו של ברק לוי הייתה זו שהצילה את נתניה מספיגת שער מוקדם.

רגע לפני סיום המחצית הראשונה נרשם שער ראשון במשחק. שיימן קיבל כדור מצוין מאלטמן וזה מסר אחורה לאנטאל שאשר תרגם את הבעיטה לשער הראשון של הפועל תל אביב העונה.

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף התקפי מצידו של שלומי דורה, שהכניס במקומו של סמיליאניץ' את טל איילה ואיתו אנרגיה מחודשת של חניכיו. בדקה 58 היה זה בארי חמזה, שסוף-סוף הבקיע את שער הבכורה של נתניה במסגרת ליגת העל והשווה את התוצאה. על אף העובדה שתל אביב נראו טוב יותר באותן דקות, ונתניה לא נראתה כלל, טעות אחת של צליל חתוכה הספיקה לבארי להבקיע את שערו הראשון במסגרת ליגת העל, ולהעניק נקודה לקבוצתו.

כשנשאל על היכולת הבינונית של הקבוצה, השיב דורה לספורט נתניה און ליין, כי "המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה מבחינתנו, אבל ברור שיש לנו הרבה במה להשתפר. חסר לנו מחץ וזה ידוע. אני לא דואג, נתניה קבוצה טובה יציבה עם נוכחות על המגרש, שתלך ותשתפר עוד יותר במהלך העונה ובמיוחד שיגיע המחץ…"

לכתבות נוספות על כל מה שקורה בעיר נתניה ומעניין את הנתנייתים, הקליקו: נתניה און ליין – נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן