רשות המסים: מפעילת דוכנים בנתניה חשודה בהעלמת הכנסות

אשת העסקים, המפעילה דוכנים למכירת מוצרי קוסמטיקה, ביגוד וכלי בית, שוחררה תחת מגבלות. חשודה בהעלמת הכנסות בהיקף של מאות אלפי שקלים.

0
305
ארנק מס הכנסה כסף רשות המסים
צילום fotolia

אשת העסקים, המפעילה דוכנים למכירת מוצרי קוסמטיקה, ביגוד וכלי בית, שוחררה תחת מגבלות. חשודה בהעלמת הכנסות בהיקף של מאות אלפי שקלים.

ק' (שם מלא שמור במערכת), המפעילה דוכנים למכירת מוצרי קוסמטיקה, ביגוד וכלי בית, הובאה בפני בית משפט השלום בתל אביב. על-פי רשות המסים, אשת העסקים חשודה, לכאורה, בהעלמת הכנסות בהיקף של מאות אלפי שקלים בשנה. על-פי החשד, העלמות התבצעו במשך שלוש שנים. החשודה שוחררה בתנאים מגבילים.

 בבקשת המעצר מצוין, כי במסגרת פעילות שביצע פקיד שומה חקירות מרכז, עלה החשד כי אשת העסקים, תושבת נתניה, אינה מדווחת על מלוא הכנסותיה. בעקבות החשדות, נפתחה חקירה גלויה במסגרתה נערכו חיפושים ונתפסו מסמכים מביתה של החשודה וממייצגה.

 ממצאי החקירה עד כה  מעלים, כי בין השנים 2019-2016 דיווחה אשת העסקים על הכנסות שנתיות. הכנסות שנעו בין 55,000 ש"ח לסכום של 160,000 ש"ח. בעוד, שבדיקת חשבונות הבנק שלה מעלים כי במהלך שנים אלה הופקדו תשלומים עסקיים בסך של כ-2.3 מיליון. 

 השופטת אביטל אמסלם-גלבוע מבית משפט השלום תל אביב-יפו, שחררה את החשודה בתנאים מגבילים, בן השאר, הפקדת מזומן על סך 40,000 ש"ח, התחייבות עצמית על סך 300,000 ש"ח. בנוסף, ערבות צד ג' על סך 150,000 ש"ח וכן צו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

 מנשה זוארץ ירכוש את מבנה סניף לאומי בנתניה; מתכנן מגדל

עיריית נתניה נדרשת לשחרר מידע בנושא בית התפילה בגן גורדון

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן