קרב תחתית: נתניה הפסידה לחיפה 1:0

0
106
חמזה בארי, מכבי נתניה - נתניה און ליין
חמזה בארי, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

קרב התחתית בין מכבי נתניה למכבי חיפה שהתקיים במוצאי השבת במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל, הסתיים בהפסד צורם על גבול הדרמטי בדקה 86 של מכבי נתניה כאשר לא אחר מאשר יוסי בניון העניק לחיפה את שער הניצחון היקר מפז. בניון שלאחרונה ספג לא מעט השמצות וגינויים מצד הקהל החיפאי, השתיק את קולם של כל המדברים בגנותו עם שער יפיפה שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף. כאמור, המאבק בין שתי הקבוצות הסתיים בהפסד נוסף של מכבי נתניה, הפסד שני רצוף של ראובן עטר.

רמה גבוה של כדורגל לא הייתה בסמי עופר במפגש בין שתי הקבוצות שנועלות את הטבלה אך למרות זאת נתניה נלחמה וניסתה ואף הגיעה לכמה הזדמנויות טובות. מזל לא היה להם. גם בחיפה נלחמו על כר הדשא כדי להשיג את הניצחון הנחשק אך להבדיל מנתניה, לחניכיו של לוי כן היה מזל ואלה אספו לחיקם את שלושת הנקודות הנחשקות.

כזכור מאמנה של מכבי חיפה,רוני לוי, היה המאמן שבעונה שעברה עשה את הבלתי יאמן והשאיר את מכבי נתניה בליגת העל כנגד כל הסיכויים. הקהל של מכבי נתניה ידוע ככזה שיודע להעריך ולהוקיר תודה וזה מה שהוא עשה גם הפעם. אוהדי מכבי נתניה הגיעו לסמי עופר עם שלט ובו כתוב "רוני לוי תודה על הכל" מה שמוכיח שוב את ייחודיותו של הקהל המקומי.

21 אלף צופים הגיעו לצפות בקרב התחתית תחת שיפוטו של ארז פפיר. הרבה מצבים לא היו, לפחות לא במחצית הראשונה אך בכל זאת נתניה הייתה הבולטת מבין שתי הקבוצות. בדקה 38 מארק ואליינטה שחקנה של חיפה, נפגע בשריר הירך והוחלף. מי שבלטו הערב מצידה של מכבי נתניה היו גאל מרגוליס וחמזה בארי שהגיעו לכמה מצבים והיו מעורבים בלא מעט מהלכים במשחק. המחצית השנייה גם כן נפתחה בהילוך איטי, אך ככל שעברו הדקות קצב המשחק עלה. דקה 83, יוסי בניון נכנס כמחליף ושלוש דקות לאחר מכן העניק לחיפה את שער הניצחון במגרשה הביתי. ניצחון חשוב מאוד לרוני לוי על האקסית מכבי נתניה שקרובה מאי פעם לליגה הלאומית.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן