קבוצת שפונדר פדלון מציגה: קומפלקס משרדים חדש נחנך בנתניה

קבוצת שפונדר פדלון חנכה פרויקט משרדים רביעי בנתניה; האירוע התקיים בנוכחות סגן ראש העירייה, מהנדס העיר ובכירים בעירייה

0
500
קבוצת שפונדר פדלון חנכה פרויקט משרדים רביעי בנתניה; האירוע התקיים בנוכחות סגן ראש העירייה, מהנדס העיר ובכירים בעירייה
יזמי בית פדלון שפונדר עידו פדלון, שי שפונדר, ארז שפונדר, רועי פדלון. צילום אייל צלמים מוקטן

חברת היזמות והבנייה שפונדר פדלון השיקה ביום שישי האחרון, בניין עסקים ומסחר חדש. הבניין ממוקם ברחוב המלאכה מתחם פולג, נתניה.

בית פדלון שפונדר, שאכלוסו החל לאחרונה הינו קומפלקס למסחר ומשרדים בשטח כולל של 20 אלף מ"ר. הקומפלקס ממוקם בלב מתחם פולג וכולל חמש קומות משרדים מעל קומת מסחר. כמו כן במקום מספר מפלסי חניה תת קרקעיים בשטח של 10,000 מ"ר.

היקף ההשקעה בהקמת הפרויקט עמד על 110 מיליון שקל. בין רוכשי המשרדים נמנים משקיעים, רופאים, רואי חשבון, שמאים, עורכי דין, גרפיקאים, יועצי משכנתאות, אדריכלים, חברות ייבוא ועוד.

ייחודו של הבניין הוא בעובדה שהוא כולל משרדים במגוון רחב של גדלים. משרדים המותאמים הן למשקיעים והן למשתמשי הקצה – חברות בסדר גודל בינוני. כן לבעלי מקצועות חופשיים ובעלי עסקים קטנים.

המשרדים בשטח של החל מ כ-36 מ"ר – 300 מ"ר בגמר מלא, שווקו במלואם בסמוך לתחילת השיווק במחירים של החל מ 15.5 אלף שקלים למ"ר.

במקביל לאכלוס המשרדים, החברה השאירה את מרבית שטחי קומת המסחר בבניין בבעלותה ומציעה אותם להשכרה.

שפונדר פדלון: קונספט למשרדים ולעסקים עצמאיים קטנים

המתחם החדש הינו המתחם הרביעי של קבוצת שפונדר פדלון במסגרתו היא בונה ומשווקת למכירה משרדים קטנים בגימור מלא. זאת על פי מודל שפיתחה בשם מיני מקסי. מודל שעל פיו מציעה הקבוצה ללקוחותיה מודל תשואות ייחודי על פי השקעה של הון עצמי מינימלי לעומת תשואה מקסימלית מהנכס. המודל מאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש, משרד בבניין חדש הכולל חדר ישיבות משותף ואף חדר הרצאות. הדבר נכון הן ליזמים והן ללקוחות הקצה.

בחברת שפונדר פדלון ציינו, כי בשנים האחרונות לא נותרו שטחי מסחר חדשים לשיווק באזור נתניה בכלל ובאזור פולג בפרט. כך על פי נתוני נת"מ חברת ניהול הנכסים המספקת שירותי נדל"ן עסקי מגוונים לענף הנדל"ן בישראל. כעת השטחים החדשים בבית פדלון שפונדר הינם שטחים מסחריים ראשונים מזה זמן בעיר, בדגש על שטחים בקלאס A.

אירוע ההשקה התקיים במעמד סגני ראש העירייה, אלי דלל ועו"ד אדיר בנימיני. כמו כן בכירים ממחלקת התכנון של העירייה, ראשי חברת הנדל"ן שפונדר פדלון ומכובדים נוספים.

אלי דלל, סגן ראש העירייה ויו"ר הוועדה לתכנון ובניה, התייחס להקמת פרויקטים בנתניה. "אני שמח על בחירת היזמים להקים פרויקטים אצלנו בעיר נתניה ועושים כל שביכולתנו כדי לאפשר ליזמים מסלול רישוי נוח".

דלל ציין את הקשר ההדוק בין פתרונות מגורים והצורך במקומות תעסוקה. "רק ברבעון האחרון הוצאנו היתרים ל-1200 יחידות דיור ו120 אלף מ"ר משרדים. אין ספק שאזור התעשייה פולג מצליח ויצליח. העיר נתניה התפתחה בשנים האחרונות ותמשיך להתפתח ויש פה מבנה לתפארת".

מקדמים פרויקט נוסף

רועי פדלון , בעלים ומנכ"ל משותף קבוצת שפונדר פדלון, התייחס לבחירה בעיר נתניה. "חברות קטנות ועסקים עצמאיים קטנים מהווים 80% מהכלכלה במדינת ישראל. הקונספט לפיו תוכנן הבניין מתאים מאוד לקהל זה. הקורונה גרמה לחלק מאיתנו לחשוב שצריך להתחיל לעבוד מהבית. אבל המציאות מוכיחה אחרת, אנשים חזרו למשרדים. הקונספט של מכירת משרדים בגמר מלא מגדלים קטנים ועד חצאי קומות, נכון ללקוח הקצה ונכון לנו כיזמים. בחרנו בעיר נתניה כיוון שאין סיבה שאזור התעשייה פולג יהיה שונה מכל אזור תעשייה בהרצליה או במרכז הארץ. אנחנו יוזמים ומקדמים פרויקט נוסף בהמשך הרחוב במתחם של קשת טעמים. גם הוא בקונספט דומה של משרדים קטנים בגמר מלא".

קבוצת שפונדר פדלון היא קבוצת בנייה יזמית מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל. החברה מתמחה ביזמות וניהול נכסים. לקבוצה זרוע ביצוע קבלנית מהוותיקות בארץ. היא בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל המאפשר לה שליטה על איכות הפרויקט משלב הייזום ועד גמר הביצוע. הקבוצה מבצעת פרויקטים יוקרתיים ומרהיבים בת"א, רעננה, חדרה, הרצליה , נתניה, ראשון לציון ועוד.

כתבות נדל"ן בנתניה העשויות לעניין את גולשי האתר: 

כ – 80 מיליון שקל יוקצו לפיתוח תשתיות במתחמי ההתחדשות העירונית

גלובלינקס וקבוצת בן דוד הרצל יבנו 3,000 יח“ד במסגרת התחדשות עירונית בנתניה

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן