קבוצת איציק תשובה מימשה אופציה בנתניה להקמת קומפלקס תעסוקה ומסחר

קבוצת איציק תשובה מימשה אופציה לרכישת מגרש בנתניה לפי שווי של 90 מיליון ש"ח, עליו תקים פרויקט תעסוקה ומסחר.

0
672
קבוצת איציק תשובה תקים את מטרופולין בנתניה - קומפלקס ענק לתעסוקה ומסחר
מטרופולין בנתניה - קומפלקס שיציע מסחר, תעסוקה, משרדים ומלונאות. צילום. 3Dvision

קבוצת איציק תשובה מימשה אופציה לרכישת מגרש בנתניה לפי שווי של 90 מיליון ש"ח. על המגרש תקים את "מטרופולין" – פרויקט תעסוקה ומסחר.

קבוצת איציק תשובה חתמה על עסקה למימוש אופציה לרכישת מגרש בשטח של כ- 15 דונם במתחם פולג בנתניה. זאת לפי שווי של 90 מיליון ₪. על השטח יוקם פרויקט "מטרופולין" בעלות של כחצי מיליארד ₪. הפרויקט ישלב תעסוקה ומסחר, בשטח של כ- 25 אלף מ"ר. הפרויקט יכלול שש קומות וחניונים תת קרקעיים בארבע קומות מרתף.

לפני פחות משנתיים חתמה קבוצת איציק תשובה על אופציה מול חברת מבנה נדלן לרכישת המגרש, שצפויה לרשום רווח של כ-16 מיליון שקל. במהלך תקופת האופציה, קידמה החברה היתר בנייה להקמת השלב הראשון של הפרויקט. כמו כן שווקו שטחים ע"י הקבוצה ונמכרו כבר כ- 50% מהשטחים בפרויקט. שווי מכירות כולל עד כה עומד על כ- 420 מיליון שקלים.

איציק תשובה: "מעסיקים רבים הבינו בשנה האחרונה, שהם לא חייבים להישאר בתל אביב. הנגישות למקום העבודה בנתניה נוחה עבור העובדים".

מקבוצת איציק תשובה נמסר, כי היא נמצאת בשלבים מתקדמים של אישור התוכנית. זאת בהתאם לתוכנית נת/1000 אותה מקדמת עיריית נתניה, להקמת השלב השני בפרויקט. שלב זה כולל בניית מגדל, שיכלול, בין היתר, מסחר, משרדים ויחידות מלונאיות. הוא יוקם בצמוד למבנה הראשון. התוכנית מצויה כעת בדיון בוועדה המחוזית.

היזם איציק תשובה אמר לנתניה און ליין, כי "שוק המשרדים נמצא בהתאוששות. לאחר שנת הקורונה, מעסיקים מחזירים את העובדים לעבוד במשרדים. לטווח הרחוק, אין לי ספק שמודל העבודה מהבית הוא לא מודל שמתאים לאקלים ולאופי הישראלי. דווקא בשנה האחרונה, מכרנו כמות גדולה יותר של שטחי מסחר ומשרדים לעומת שנים קודמות".

"אני מאוד מאמין בנתניה וביכולות שלה לתת מענה ראוי למשרדים ולא רק למגורים. בוודאי לנוכח העובדה, כי עיריית נתניה מקדמת מתחם תעסוקה גדול מאוד. מתחם אשר יגרום לחברות רבות להצטרף למתחם התעסוקה". עוד הוסיף, כי "מעסיקים רבים הבינו בשנה האחרונה, שהם לא חייבים להישאר בתל אביב. הנגישות למקום העבודה בנתניה נוחה עבור העובדים. הם גילו, שאם הם קצת מתרחקים מגוש דן, הם אפילו מצליחים לשדרג את סביבת העבודה. מבחינה כלכלית, בעלי העסקים והחברות מקבלים יותר בעבור הכסף שלהם".

עורכי הדין שייצגו את קבוצת איציק תשובה בעסקה הם עו"ד ויקטור חביב מקבוצת איציק תשובה. בנוסף, עוה"ד אמיר חן, הגר קרן חכים ושגיא המר ממשרד פישר ושות' עורכי דין. עורך הדין שייצג את חברת מבנה תעשיה בעסקה הוא רון גינת ממשרד גרוס ושות' עורכי דין.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן