פוענח רצח ירין מסילתי מנתניה; כתב אישום נגד אב ושני בניו

היחידה ללחימה בפשיעה במרחב שרון סיימה את חקירת רצח ירין מסילתי מנתניה; כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד אב ושני בניו בחשד למעורבות ברצח

0
501
זירת הרצח ברחוב אלקלעי. צילום: שלומי מרצביאק תיעוד מבצעי מד"א

משטרת ישראל סיימה את חקירת רצח ירין מסילתי, אשר נרצח בנתניה בחודש שעבר. בתוך כל הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשודים -אב ושני בניו. הסעיפים המיוחסים להם – רצח באדישות ושיבוש הליכי משפט.

ירין מסילתי, תושב נתניה בן 24 נרצח בתאריך ה-11.9.2021 ברחוב אלקלאי בנתניה. את החקירה ניהלה היחידה ללחימה בפשיעה במרחב שרון.

עם סיום החקירה נמסר מהמשטרה, כי מהחקירה עלה, שביום הרצח הגיע מסילתי לבית משפחה בנתניה כשהוא מצויד באקדח טעון.

על פי החשד תקף מסילתי את אחד הנאשמים במכת אגרוף וכיוון לעברו את האקדח. בשלב זה הדפו את מסילתי מחוץ לחצר ביתם של הנאשמים. בהמשך הם יצאו החוצה ותקפו את מסילתי במכות ואף דקרו אותו מספר פעמים באמצעות סכין. מסילתי נפצע באורח אנוש ונפטר מפצעיו.

עוד מסרו מהמשטרה, כי בהמשך השליכו הנאשמים את הסכין. זאת על מנת להעלים ראיות ולהכשיל את ההליך השיפוטי. אחד מהם אף ניסה להימלט מהזירה, אולם  תוך כדי בריחתו הצליחה שוטרת ממשטרת נתניה לעצור אותו.

כאמור החשודים הם תושבי נתניה אב (47) ושני בניו (22 ו 25). מעצרם הוארך מעת לעת עד להגשת כתב האישום.

מהבקשה למעצר עד תום ההליכים עולה, כי "המשיבים לא בחלו באמצעים, וגרמו למותו של ירין, כאשר הם בחבורה, תוך שימוש באלימות קשה ובנשק קר. מסוכנותם של המשיבים נלמדת ממעשיהם האלימים ומכך שדקרו את המנוח חמש דקירות במקומות שונים בגופו ולא הרפו ממנו עד לתוצאה הקטלנית".

פרקליטם, עו"ד ג'קי סגרון טען, כי מדובר בהגנה עצמית.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

בני לם סוגר מעגל: ישמש כמאמן מכבי נתניה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן