עמק חפר מציינת את שבוע הגאווה בשלל אירועים – ומה בנתניה?

תכנית הפעילויות העשירה, המותאמת לקהלי היעד השונים לציון שבוע הגאווה, נבנתה על ידי מועצת עמק חפר. בשיתוף המרכז הקהילתי ונציגי הקהילה הגאה בעמק. ומה בנתניה?

1
628
שבוע הגאווה בעמק חפר - שפע אירועים למשפחה, לצעירים ולילדים.

תכנית הפעילויות העשירה, המותאמת לקהלי היעד השונים לציון שבוע הגאווה, נבנתה על ידי מועצת עמק חפר. בשיתוף המרכז הקהילתי ונציגי הקהילה הגאה בעמק. ומה בנתניה?

 מועצת עמק חפר מציינת את שבוע הגאווה והסובלנות, זאת כחלק מהפעילות הרשותית לקידום הקהילה הגאה בעמק. במסגרת זו מציגה המועצה תכנית עשירה, שנבנתה על ידי מועצה אזורית עמק חפר באמצעות המרכז הקהילתי על כלל תחומיו ושלוחותיו בשיתוף נציגי הקהילה הגאה בעמק, החברים בצוות הרשותי לקידום הקהילה הגאה.

בין התאריכים: 23/5-5/6/2021 יתקיימו ברחבי עמק חפר מגוון אירועים ופעילויות אטרקטיביות, המותאמים לקהלי היעד השונים:
לילדים ומשפחות – הפנינג כיפי, שעת סיפור לילדים ומפגש עם הסופרת ומפגשים עם משפחות אחרות.
לנוער  פעילויות ומפגשי שיח.
למבוגרים –  הצגה, מופע מחול, מופע מוסיקאלי, הרצאת הורים ומסיבת יורופלאש.

הרשמה לשלל הפעילויות בקישור המצורף בצבע האדום: כל האירועים, ההצגות, המופעים, המפגשים

ראש המועצה, ד"ר גלית שאול, חתמה לפני כשנה על הצהרה לפעולה למען הקהילה הלהט"בית, ביחד עם ראשי רשויות נוספים. היא אף עומדת בראש צוות מועצתי לקידום הקהילה הגאה בעמק חפר. בצוות חברים גם תושבי עמק חפר מהקהילה הגאה, שביקשו לתרום ולקדם את תחום הגאווה בעמק.

בימים אלה נבנית תכנית העבודה, שצפויה לכלול היבטים של קידום צורכי הפרט והרווחה של חברי הקהילה. בין השאר, באמצעות הגברת המודעות והסברה, חיזוק והגדלת הקהילה, קידום תפיסה חינוכית ומתן מענה ייעודי לבני הנוער.

ד"ר גלית שאול, ראש מועצת עמק חפר, הוסיפה כי "היום, אפילו יותר מתמיד, זה הזמן לקרוא לסובלנות, להכלה ולקבלת האחר. קהילת עמק חפר החזקה והמלוכדת חרטה על דגלה את ערך השוויון. בשנה האחרונה הוקם הצוות המועצתי-קהילתי, שמקדם ביתר שאת נושאים הנוגעים לקהילה הגאה. אני מזמינה את כול התושבות והתושבים להגיע וליהנות מאירועי שבוע הגאווה והסובלנות בעמק".

 

 

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן