עוגיות מזל – כך תפתיעו בני זוג או תשחקו עם המשפחה

1
1732
מתכון עוגיות מזל
עוגיות מזל - גם קלות להכנה וגם נהדרות כהפתעה או משחקי חברה

עוגיות מזל הן סוג של עוגייה פשוטה להכנה, שעצם ההכנה שלה מצביעה על השקעה, עוגיית מזל כוללת בתוכה פיסת נייר אשר עליה כותבים מילות חוכמה, אהבה וכו'.  פתרון גאוני ומאוד טרנדי בעולם,ישנם אפילו אתרים שלמים שכוללים "משפטי עוגיות מזל".

בסין, אגב, לוקחים את נושא עוגיות מזל ברצינות. שם הפתקים שנכתבים כוללים הורוסקופ ובחירתן מורכבת מאוד. אני אדאג לשתף אתכם במתכון  לעוגיות,  אתם רק תדאגו לכתוב משפט מנצח בפתק האהבה.

עוגיות מזל / מתכון לעוגיות מזל

המרכיבים:

3 חלבונים מביצה גודל M

200 גרם סוכר – כוס מדידה  אחת

100 גרם חמאה מומסת

כפית תמצית וניל איכותית

4 כפות מים

140  גרם  קמח – כוס מדידה  סטנדרטית

שלבי הכנה:

ממליץ להכין מראש  את הפתקים שרוצים לשלב בעוגיות, כיוון שמיד  כשעוגיות יוצאות מהתנור, יש לשלב  בתוכן  את הפתקים – אחרת העוגיות מתקשות ולא יהיה אפשרי לשלב את פתקי האהבה/ משפטי החוכמה.

מתחילים בהכנת  העוגיות. נשלב את החלבונים והסוכר ונקציף עד לקצף יציב. הקצפה של 9-10 דקות במהירות גבוהה. מוסיפים חמאה מומסת, תמצית ווניל ומים. מאחדים על ידי עבודה במהירות נמוכה של המיקסר.

מוסיפים את הקמח ומשלבים אותו לגמרי עד למסה אחידה. יוצקים מהמסה עיגול בעזרת כף בקוטר  10  ס"מ  בערך. חשוב  שהמסה תהיה דקה, אבל לא מדי. כיוון שצריך לעבוד מהר בזמן שילוב הפתקים בעוגיה, אני ממליץ לאפות 3-4  עוגיות בו זמנית, לעצב את העוגיה בעודה חמה ולשלב את הפתקים – אחרת פשוט העוגיות יתקררו

אופים 7 דקות בתנור שחומם מראש על 190 מעלות – עד שהבצק מזהיב בקצוות. עכשיו, זוכרים? צריך לעבוד מהר לפני שהעוגיות יתקררו. מפרידים את העוגיות מהנייר בעזרת מרית והופכים אותן. מניחים  את הפתק, מקפלים לחצי ומהדקים מעט. מניחים את חצי העיגול  על שולי כוס כדי שהכפל יתייצב. מצננים עד שהמרקם יציב. עוטפים בנייר צלופן ומצרפים איזה זר פרחים בצד. לחילופין, מכינים עוגיות מזל לכל בני המשפחה עם אמרות שפר. בתום הארוחה, מחלקים את העוגיות וקוראים יחד מה יצא.

מתכונים ביתיים נוספים העשויים לעניין את גולשי נתניה און ליין והעוקבים של קונדיטור סער אהרוני: 

עוגת ערמונים ומשמשים ברום עם טעם של עוד

עוגת טארט תפוחים – פינוק אמיתי לסופ”ש

עוגת שוקולד קלאסית ומי אמר יום הולדת…

 

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן