עוגיות באצ'י די דמה – מתכון לעוגיות רומנטיות

בעיר נתניה מקום מיוחד בלב לעוגות ולעוגיות האיטלקיות. לרגל יום אהבה קבלו מתכון לעוגיות באצ'י די דמה. בינינו, גברים יקרים, לפעמים מספיקה מחווה אישית כדי להפוך את בת הזוג למאושרת. 

13
2954
באצ'י די דמה. בעיר נתניה מקום מיוחד בלב לעוגות ולעוגיות האיטלקיות. לרגל יום אהבה קבלו מתכון לעוגיות באצ'י די דמה. בינינו, גברים יקרים, לפעמים מספיקה מחווה אישית כדי להפוך את בת הזוג למאושרת. 
באצ'י די דמה (נשיקות הגברת). צילום ביגפוטו

עוגיות באצ'י די דמה (בתרגום חופשי "נשיקת הגברת") מייצגות, ממש כמו השם שלהן, המון רומנטיקה. מקור העוגיות באיטליה והגרסאות, כמו שכל תושבי נתניה יודעים, הן רבות ומגוונות.

הגרסה שאני מציע כאן היא של מעין סנדוויץ' מופלא של עוגיות שקדים (או אגוזי לוז). כאלה צמודים, כמו שאפשר להיות צמודים רק ביום האהבה בשכבת שוקולד. זהו, אגב, המתכון הקלאסי לחובבי ולחובבות האפייה והרומנטיקה. בכלל, אומרים שגברים במטבח זה סקסי (כל עוד הם מנקים אחריהם). אז, זו הזדמנות למחווה רומנטית ואישית לבני או בנות הזוג.

מתכון לעוגיות באצ'י די דמה (נשיקת הגברת)

מרכיבים לכ-30 עוגיות של אהבה:
300 גרם קמח תופח (2 כוסות ועוד כף)
300 גרם אגוזי לוז קלויים וטחונים דק או 300 גרם שקדים קלויים וטחונים דק דק.
200 גרם סוכר (כוס מדידה)
200 גרם חמאה רכה

למילוי:
200 גרם נוטלה (למתעצלים) או הכנת שוקולד בטמפרור למשקיעים

ההכנה:
מחממים מראש את התנור לחום של 170 מעלות. מאחדים את מרכיבים לבצק אחיד ונוח לעבודה. יוצרים מהבצק כדורים קטנים שווים בגודלם. מניחים בתבנית מרופדת בנייר אפיה, במרווחים.

לוחצים מעט את העוגיות עם האצבעות שיקבלו צורה פחוסה מעט (כמו בתמונה). מכניסים לאפייה של רבע שעה. לאחר משך האפייה הדרוש, מוציאים מהתנור ומצננים מחברים כל שתי עוגיות עם הנוטלה או השוקולד המטומפרר. מי שרוצה להכין גנאש שוקולד, זה גם עובד מעולה.  לאחר שסגרתם את העוגיות במידה, מפזרים אבקת סוכר.

עוד מתכונים שווים במיוחד לאווירה רומנטית – רק אצלנו בנתניה און ליין

סופלה שוקולד רומנטי לרגעים של אהבה . אחת המנות הרומנטיות ביותר שתפגשו. כמובן, שהמרכיב המרכזי לצד זר פרחים וכוס שמפנייה, הוא שוקולד. אנחנו ממליצים גם קערת תותים קטנה אותם תתבלו במטבל שוקולד חם. 

נשיקות מרנג – המדריך המלא. ימתכון פשוט ומתוק, מהסוג שמחזיר את כולנו לטעמים של ילדות. בשנות השישים והשבעים נשיקות אלה, שיוצרו בעבודת יד, היו להיט אמיתי בכל בית קפה שישב במרכז העיר – כיכר העצמאות נתניה. 

13 תגובות

  1. תמיד המתכונים של סער מדוייקים והטעם אלוהימ
    נראהפצצה!!!!!

  2. אצל סער המהמם כל יום במטבח הוא יום מלא באהבה בגלל זה כל מתכון נראה כאילו הוכן לאלת האהבה בכבודה ובעצמה ❤❤❤

  3. סער ידי זהב , כל מתכון בול.
    אתה ממלא לנו את המטבח במתכונים הכי שווים.
    תודה ושבוע טוב??

  4. אתה לא סתם אלוף אתה אלוף האלופים
    כל מתכון שלך פצצה!!!!!!
    אשמח לדעת איך לעשות שיתוף?

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן