סייבר: בית חולים לניאדו השלים פרויקט גיבוי נתונים מבוסס Commvault

הפרויקט, באמצעות הראל טכנולוגיות ואשר מבוסס על פתרונות Commvault, מתמודד עם הגידול באיומים על גופי בריאות וסכנת מתקפות הכופר.

0
458
צילום דוברות לניאדו

הפרויקט, באמצעות הראל טכנולוגיות ואשר מבוסס על פתרונות Commvault, מתמודד עם הגידול באיומים על גופי בריאות וסכנת מתקפות הכופר.

חברת הראל טכנולוגיות השלימה פרויקט לשדרוג מערך הגיבוי והתאוששות מאסון (DR) בבית החולים לניאדו בנתניה. החברה השתמשה באמצעות פתרונות הגנת הנתונים, הגיבוי והתאוששות מאסון של Commvault (קומוולט). מערך הגיבוי של קומוולט ישמש להגנה על הנתונים השמורים בתשתית ה- IT של בית החולים.

פרויקט השדרוג התבצע עקב התיישנות מערכות הגיבוי שפעלו עד כה. מערכות גיבוי אשר התקשו לתמוך בתשתיות הטכנולוגיות החדשות של בית החולים.

עם יישום פתרונות הגנת הנתונים של קומוולט, השיג בית החולים שיפור ניכר בממשק הניהול. ממשק ניהול שהפך כיום לקל ונוח. המערכת מספקת תכונות מתקדמות. בן השאר: יכולת איתור מתקפות ואיתור אנומליות ותמיכה בתשתיות אחסון Active Active, אשר הוכנסו לאחרונה לשימוש בבית החולים. בנוסף, חלונות גיבוי קצרים בהרבה, יכולות שחזור מתקדמות עם אפשרות שחזור ברמת הפריט הבודד. דגש רב שמו המתכנתים על אינדקסים לשחזור המידע והתממשקות לגיבוי נתונים בענן. התממשקות אשר תשמש  את בית החולים לגיבוי נתונים שישולבו בעתיד בענן הממשלתי – נימבוס.

המערכת החדשה מסוגלת לבצע גיבוי ושחזור בהיקפים גדולים של מידע, המגיע ממערכות שונות ביציבות גבוהה ומהירות רבה. כל זאת, מבלי להפריע לפעילותן של שאר המערכות.

אהרוני: "גופי בריאות רבים בוחרים בפתרונות קומוולט (Commvault). זהו כנראה הסקטור בו ההגנה על הנתונים היא קריטית מאוד וללא פשרות. כל עשו גם בבית חולים לניאדו בנתניה".

נתן דיסלדורף, מנהל מערכות מידע ראשי של בי"ח לניאדו, הרחיב על הפרויקט למערכת ksn – נתניה און ליין. "עקב הגידול בסיכונים הפוטנציאליים על בתי חולים בישראל ובעולם uעקב היותן של מערכות המידע בבית החולים קריטיות לתפקוד בית החולים, קיבלנו החלטה להחליף את מערכות הגיבוי הקודמות שהיו בבית החולים לפתרון מתקדם". עוד הוסיף, כי "פתרון הגנת הנתונים של קומוולט מספק לנו ממשק ניהול נוח עם פונקציונליות רבה בהגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור. בנוסף, יכולות מתקדמות להגנה מפני מתקפות כופר. חיפשנו מערכת שתהיה בעלת ביצועים גבוהים. הן בגיבוי הנתונים, הן בזמני חלונות הגיבוי והן בשחזור מהיר של הנתונים במקרה הצורך. היינו צריכים מערכת שתתמוך בתשתיות Active Active אליהן עברנו לאחרונה. לכן, בחרנו במערכת שתוכל לגבות את הנתונים שנשמור בעתיד בענן נימבוס".

לדברי אבינועם צ'פלאוי, מנהל מחלקת הפריסייל בחברת הראל טכנולוגיות מידע: "בית החולים לניאדו קיבל החלטה לשדרג את המערכת למערכת אחודה. מערכת נוחה לתפעול ועתירת פונקציות בתחום הגנת הנתונים, הגיבוי והתאוששות מאסון. כיום אפשר לומר כי מערך ה- IT בבית החולים יכול להיות שקט יותר".

הסיבה המרכזית: יכולות מתקדמות להגנה מפני מתקפות כופר

מיכל אהרוני,  מנהלת מכירות מגזר ציבורי בקומוולט ישראל, סיכמה: "גופי בריאות רבים בוחרים בפתרונות קומוולט. זהו כנראה הסקטור בו ההגנה על הנתונים היא קריטית מאוד וללא פשרות. אנו גאים שגופים בסקטור זה בוחרים בנו. אנחנו עדים לעלייה חדה במתקפות כופרה בשנים האחרונות – רבות מהן בגופי בריאות. תקלות או מתקפות על גופי בריאות אינן שאלה של האם זה יקרה, אלא מתי זה יקרה. חשוב שכל גוף בריאות יהיה ערוך ומוכן לכל תרחיש ויוכל לחזור לשגרה במהירות הרבה ביותר. בדיוק כפי שמערכות קומוולט מאפשרות הלכה למעשה

Commvault היא חברת התוכנה המובילה בתחום גיבוי נתונים והתאוששות במקרה של פגיעה בנתונים. פתרון ניהול הנתונים המשולב של Commvault מגדיר מחדש את עולם הגיבוי עבור ארגונים מתקדמים.  Commvault מעסיקה למעלה מ- 2,700 עובדים ברחבי העולם. החברה נסחרת בנאסד"ק (CVLT). מטה החברה בניו ג'רזי, ארה"ב.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

גוגל מתקרבת לנתניה: תקים חוות שרתים במושב בית יהושע

בני ציון: בזק בינלאומי וחברת סרברפארם מקימות חוות שרתים

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן