סיבוב שני: זאב חיימוביץ' חתם בנתניה

0
202
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה באימון הפתיחה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה באימון הפתיחה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

זאב חיימוביץ הבלם המוכשר והוותיק בן ה- 32 חתם ביום שלישי חוזה לעונה אחת בקבוצה המקומית לאחר שזה סיכם את תנאיו מול יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון. חיימוביץ' שמכיר היטב את המועדון הצהוב היה נרגש מהחזרה לנתניה ואמר כי "אני שמח מאוד לחזור למועדון החם והאהוב הזה. כנתנייתי, מכבי נתניה תמיד הייתה חלק מחיי ואין שמח ממני לחזור אל המועדון המפואר הזה ולהצטרף לפרויקט המיוחד שנבנה בו העונה".

לטובת אלה ששכחו נזכיר, כי זאב חיימוביץ' שיחק במועדון היהלומים בעונת 2008/9. הבלם שהתחיל את קריירת המשחק שלו במועדון הנוער בטוברוק, שיחק בין היתר בהפועל תל אביב (שתי קדנציות), רעננה,פתח תקווה, בני יהודה, בית"ר ירושלים וטרק גרוזיני הרוסית. חוזהו של חיימוביץ' בקבוצה הרוסית עמד על לא פחות מ- 1.3 מיליון דולר והפך אותו לישראלי השני ששיחק ברוסיה אחרי עידן שום.

נושא אחר: נראה כי מכת הפציעות שפקדה את מכבי נתניה עוררה במאמן הקבוצה, שלומי דורה, לבדוק מה הגורם לכך. דורה החליט לקחת לבדיקה את כל קלפי המזוזות במתקן האימונים, רק כדי לוודא שהכל תקין. פרט לשחקנים שנפצעו ביום א' האחרון במשחק נגד הפועל באר שבע, שמעון הרוש ואנדריי מישצ'נקו, גם ערן לוי ודיא סבע נמצאים בקטגוריית הפצועים של נתניה – רק שבניגוד לשניים הראשונים, הם גמרו את העונה טרם התחילה. נכון לרגע זה לא ידוע לנו תוצאות בדיקת הקלפים, מה שכן הנושא בהחלט שווה בדיקה. לכתבות ספורט נוספות הקליקו: ספורט נתניה און ליין – נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן