פוענח הרצח הכפול בהוסטל

0
284
אילוסטרציה. פוטוליה

בשעות הבוקר של יום רביעי הודיעה משטרת ישראל, כי פענחה את הרצח הכפול ב"בית יעל" בנתניה, בו נרצחו מנהל ההוסטל, אברהם ואנונו בן 57 מנתניה וחוסה שהתגורר במקום.

בהודעת המשטרה נמסר, בין השאר, כי הותר לפרסום שגבר בן 54 רצח את שותפו לחדר בבית מחסה בנתניה, החביא את גופתו בחדרם המשותף כשהגופה מגולגלת בשטיח ובחלוף שבוע רצח את מנהל המקום.

בתאריך 2.8.18 התקבל במשטרת ישראל דיווח על גופת אדם ב"בית יעל" המשמש כבית מחסה למחוסרי דיור ומוסד לגמילה, ברח' יודפת 2 בנתניה. שוטרים שהגיעו למקום גילו גופת אדם במשרד מנהל המקום ומאוחר יותר התברר כי מדובר בגופתו של מנהל בית המחסה-אברהם ואנונו, בן 57 מנתניה.

עם הגעת השוטרים למקום, התברר כי גבר בן 54, דייר המקום, נעל את עצמו בחדרו. השוטרים פרצו את הדלת ומצאו את החשוד אלכסנדר מירזוב כשהוא יושב בחדר ונודף ממנו ריח חזק מאוד של דלק.

בסריקה במקום השוטרים גילו גופה נוספת, שהוחבאה בחדרו של אלכסנדר, מתחת למיטה, כשהיא מגולגלת בשטיח. בזיהוי הגופה במכון לרפואה משפטית נמצא כי מדובר בדייר ויאצ'סלב פידקין, בן 49. החשוד, אלכסנדר מירזוב, נעצר והובא לתחנת המשטרה.

חקירת הרצח הכפול הוטלה על צוות חקירה מיוחד. בחקירה מאומצת נמצא, כי החשוד הכה בגרזן את מנהל המקום ורצח אותו על רקע חשדו כי נוצל ע"י שותפו לחדר (ויאצ'סלב) ובסיועו של מנהל המקום. בהמשך, נעל החשוד את עצמו בחדר עם המנהל וכשעובדת המקום ניסתה להיכנס לחדר, ניסה לתקוף גם אותה. רק בסיוע של עובד נוסף שנחלץ לעזרתה, הצליחו להשתלט על החשוד ולהוציא את הגרזן שהחזיק בידו.

החשוד הודה ברצח הכפול ומהחקירה התברר, כי בתאריך 27.7.18 בשעת לילה, הכה את שותפו לחדר-ויאצ'סלב פידקין במכות גרזן והטמין את גופתו מתחת למיטה בחדרם המשותף, כשהגופה מגולגלת בשטיח. בהמשך, רצח גם את מנהל המקום. עוד סיפר החשוד בחקירתו, כי לאחר רצח המנהל, נעל עצמו בחדר וניסה להמית את עצמו בדלק ששפך על גופו. ניסיון זה לא צלח.

החשוד נעצר, כאמור, בתאריך 2.8.18 מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. השבוע הוסר צו איסור הפרסום בחקירה ומעצרו של החשוד הוארך עד מחר, אז בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן