נתניה ירוקה מתמיד: 49 חולים מאומתים בקורונה

עם ציון של 0.9 במדד הרמזור ועם 49 חולים מאומתים בלבד (על-פי נתוני משרד הבריאות), נתניה מוגדרת ירוק בוהק. גם בנושא חיסונים מגמת השיפור נמשכת.

0
272
לניאדו_קורונה
קורונה. בית חולים לניאדו

עם ציון של 0.9 במדד הרמזור ועם 49 חולים מאומתים בלבד (על-פי נתוני משרד הבריאות), נתניה מוגדרת ירוק בוהק. 

על-פי נתוני משרד הבריאות נכון ליום שני (19.04) העיר נתניה שומרת על מגמת תחלואה כמעט אפסית. על-פי מדד הרמזור, המשותף לעיריית נתניה, פיקוד העורף וכן משרד הבריאות, נתניה עומדת על ציון 0.9. נתון זה משקף אחוזים נמוכים מאוד של חולים מאומתים. נכון ליום שני בנתניה 49 חולי קורונה מאומתים.

מגמת שיפור חלה גם באחוז המתחסנים בנתניה. על-פי נתוני משרד הבריאות, אחוז המתחסנים במנה ראשונה עומד על 59.2%. גידול של אחוז ביחס לשבוע שעבר. אחוז המתחסנים במנה שנייה בנתניה עומד על 55.72%.

גם השבוע מפעילות עיריית נתניה ופיקוד העורף מתחמי בדיקה לגילוי קורונה בעיר – כולל מתחם בדיקות בכניסה רגלית. בכיכר העצמאות.

על-פי בדיקת נתניה און ליין עולה, כי אחוז ניכר מאלה שבחרו שלא להתחסן, מנצלים את העובדה כי בשלב זה הבדיקות ניתנות חינם. במסגרת זו, ועל מנת שיוכלו לקחת חלק בפעולות המחייבות הצגת תעודת מחלים או תעודת מחוסן או בדיקה עדכנית, הם מבצעים בדיקות תכופות.

על-פי הערכות, עלות הבדיקות למדינת ישראל מוערכת בעשרות מיליוני שקלים לחודש.

בתוך כך, בבית חולים לניאדו, בשלב זה, אין כלל מאושפזי קורונה. עם זאת, על פי נתוני משרד הבריאות, שלושה אנשי צוות בבית החולים בנתניה, מבודדים.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן